maandag 29 juni 2009

Zoveel te doen....

Wat een verschil. Ik voel de energie sinds lang weer eens bruisen. Let wel de poetszin! Ik heb weer overal zin in. En daarmee bedoel ik dat ik de verlate voorjaarsgevoelends heb. Alles moet weer eens gepoetst worden en dus zal ik even (denk ik) weinig bloggen. En eindelijk die badkamer waar ik rond de sinterklaas aan begonnen was eens af te maken. Ik schaam me dood! Maar het was niet anders. Vandaag heb ik het onkruid verwijdert uit de voortuin, daarna werd het me te heet zo in de zon zonder een zuchtje wind. Maar ook de kids hielpen lekker. Die vouwden de handdoeken en ondergoed op. ruimden hun kamers op. Stofzuigen deden we allen een verdieping en zo schoot het lekker op. Zodat we 's middags leuke dingen konden doen, zoals ze dat dan noemen.
Nikkie is inmiddels verlost van de melk hoektanden en vandaag hadden we ook een bezoek aan de ortho gebracht. Daar bleek dat der bekkie te klein blijkt te zijn voor een normaal gebit. Ja, dat hadden we al verwacht. Onze tandarts in Roosendaal noemde haar altijd al het meisje met het kleinste mondje van zijn praktijk. Dus adviseren ze 4 grote mensen tanden weg te halen(trekken dus). Degene net na de hoektanden......Als we dit niet doen verwacht ze dat haar voortanden zwaarder naar voor gaan staan a la een konijntje denk ik. 'T zal kiezen worden vrees ik, letterlijk.
En onze Sam heeft een nieuwe kooi gekregen! Want kooi nr.1(speciaal voor een middelmatige hond) begon langs alle kanten krapje te zitten. Na 3,5 maanden is ons meneertje eruit gegroeid. Eeuwig zonde, maar het is niet anders. Morgen mag hij voor het eerst gaan proefdraaien. Proefdraaien? zul je denken. Ja, hij mag nl alleen gaan spelen bij zijn vriendin Lexie. Zonder ons, een hele middag! Alvast om langzaam te gaan wennen om daar te gaan logeren tijdens onze vakantie. Zondag hadden ze hier al samen gespeeld en we merken dat het steeds beter gaat met die twee. Zo kunnen ze ook al samen liggen rusten en er wordt al een stuk minder gerent als de eerste keer. Tuurlijk dagen ze elkaar lekker uit, maar alles wordt rustiger en echt gemeen zijn ze niet tegen elkaar. Volgende week komt Lexie dan eens een proefdraaien hier en tijdens het weekeind mag nu een niet de kids maar de honden bij elkaar logeren. Klinkt toch gezellig niet! En als alles dan lekker verloopt ......kunnen wij met een gerust hart op vakantie.
Maar eerst morgen nog even shoppen naar Roanoke!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Meteen gebruik van maken als je *poetszin* hebt!!!

Bij ons is het de laatste dagen erg benauwd en heel warm, dan heb je ook geen fut om iets te doen!

Dus ik hou me rustig!

Veel succes met de schoonmaak!!

Yvonne aka sommeke zei

Huh? Poetszin? Dat heb ik nu nooit. Hier is 't meer poetsplicht!

Bibi zei

Het zal wel in de lucht zitten, ik heb ook ineens heel veel poets zin, gek he? Hopelijk gaat het goed met meneertje en het proefdraaien.

Petra zei

Sam en Lexie klinken als Cosmo en Diego. Je zult zien, dat ze, als Sam gaat logeren, snel rustig zullen zijn. Diego heeft ook al eens bij ons gelogeerd en dat ging prima.

supergoof zei

Wat fijn dat je borrelt van de energie!
:o)

Is het niet vreemd als Sam uit spelen is,....

Ik ben druk met Ooievaar & Baby, 't is hier warm, maar tijdens m'n werk heb ik er niet zoveel last van. Het is tenslotte altijd warm in een kraamhuis,...
;o)

Vakantie???? Misschien naar Nederland????

Natasja Valentijn zei

De hond uit logeren...grappig! Wel goed dat je het alvast gaat proberen. Het zal vast goed komen! Fijne dag verder en poets ze! Of is je poetsbui alweer over?

Groetjes Natasja

Karin zei

Heerlijk die poetszin...wilde dat ik het ook had :-) Mijn dochter van 12 jr heeft ook een te kleine kaak net als ik. Bij mij zijn er vroeger ook tanden uitgetrokken maar de orthodontist hier wilde eerst de kaak verwijden en als het echt niet anders kan dan trekken. Dus heeft ze nu sinds 3 maanden een palet expander waarbij we elke dag een schroef moeten aandraaien. Hiermee hoopt hij 12mm grotere kaak te krijgen. Misschien ook in verdiepen of dag een optie is?
Fijne zomer!