donderdag 27 mei 2010

En dan is er tijd voor .....quilten!!!

Eindelijk weer een krabbel van ondergetekende. De laatste dozen liggen in de auto, klaar voor de milieustaat als ik nog gauw even het blog van Shirley van Zipje en Zopje doorlees. Wat 4 uur geleden schreef ze dat ze naar Tilburg naar Quilt it & Dotty wilde gaan en ik laat een berichtje achter dat ik best wil meegaan.....,maar kijkende op de klok,eh...half negen in de ochtend.... Shirley toch maar even te bellen.....nu hebben we al verschillende malen inmiddels een quiltbee bezocht en dus kennen we elkaar al aardig....goedemorgen Shirley.....ga je nog...zal ik dan rijden??????...en jawel, tegen half tien rijden we even heen en weer. Eenmaal daar aangekomen beseffen we beiden dat we geen camera bij hebben, volgende keer maar weer. Wat een heerlijk lief knus winkeltje heeft ze daar! Zo van die heerlijke mooie lapjes, patroontjes en garens. Toch zo veel anders dan wat ik in Amerika zag. We krijgen net als de dames van de bee die daar waren koffie, en speciaal voor mij maakt ze een bakje koffie heel verkeerd! Super Dorry het was dan ook helemaal goed....Shirley koopt der vulling en ik kan toch niet met lege handjes weggaan.....Dus lekker leesvoer en wat patroontjes.
Gister ben ik nog in de weer geweest met Sushi te maken( en het was erg leuk en vooral erg lekker. Al was de wasipie saus hier zoveel maal sterker dan in de States!) en een Dear Jane blokje....nog maar een te gaan van de C-rij.... en de week ervoor ben ik wederom met Guute's AQ begonnen. De rij met "de vliegende ganzen" is dan ook aan de beurt. Maar inmiddels alweer vele gansjes verder heb ik het idee dat deze rij wel eens weken in beslag kunnen nemen. Zeggen een grote quilt te gaan maken is een, maar het dan ook doen..., enfin voorlopig ben ik nog wel even bezig. Tot laterrrrrrrrrrr

3 opmerkingen:

Else zei

Hey Miranda, ik zag je berichtje staan bij Shirley vanmorgen en het is er dus van gekomen! Zo te lezen hebben jullie je prima vermaakt samen, mooie aankopen heb je gedaan. En fijn voor je dat de dozen weg zijn. De sushi ziet er heerlijk uit, ik had graag even geproeft (lol) ik stop er weer me, tijd voor het avond eten. fijne avond, groetjes Else

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Ik vond het ook leuk dat je er was!

Bibi zei

Hoi Miranda, ik ben ook weer in blogland ;-). Jammer dat je je camera vergeten was, ik ben benieuwd ook hoe je ganzen eruit zien.