zondag 2 augustus 2009

Het was weer heerlijk!

Na dik 14 dagen genieten in Nederland,
Vooral genieten van familie en vrienden en vriendinnen...
klasgenootjes en de oude buurtjes....
Getekend te hebben voor de overdracht van het huis in Roosendaal.
Geshopt te hebben bij o.a. Intra-tuin, Appie Heyn, Xenos en vele anderen....
Helaas geen quiltwinkels bezocht.....
Maar wel een vriendin en haar moeder bezocht en daar maar gekletst en gekeken naar quilts.
En toch typische Nederlandse quiltlapjes gekocht in een gewone stoffenwinkel
Gegeten van al dat lekkers wat Nederland te bieden heeft....
de Hollandse nieuwe, Zeeuwse mosselen, bolussen en de tompoezen en niet te vergeten de appeltaarten,en het Surinaamse gerecht BB met ZV(bruine bonen met zout vlees)....maar ook de vele verschillende broodsoorten en de vele heerlijke bakjes koffie...
Buiten Terneuzen, Sluis, Bergen op Zoom, Hoogerheide en Roosendaal, Etten-Leur, Mierlo en Hoofddorp en Oss hebben we deze keer ook Amsterdam bezocht. En er heerlijk de toerist uitgehangen!
Maar vooral heerlijk vakantieweer gehad zodat we ook geBBQed hebben.
Nederland is weer goed geweest voor ons....
zodat we er voorlopig weer tegen kunnen!
Lievertjes, heel hartelijk bedankt weer.....want zonder jullie was het lang niet zo geweldig geweest!

9 opmerkingen:

Annelies zei

Wat leuk te horen dat jullie weer helemaal bijgetankt zijn.
Welkom terug !

wilma zei

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!! Voor mij wel fijn dat je terug bent. Kan ik weer heerlijk lezen bij je...

Petty zei

fijn dat jullie hebben genoten, we kijken er naar uit om jullie over drie weken weer te zien.

t brocante sfeertje zei

Hai,fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten hier.Kan dan leuk zijn he n bezoek aan AH!Grappig is dat maat ook wel logish daar in Amerika zijn er alleen maar vreselijk grote supers kan ik mij nog herinneren ben toe ik n jaar of 18 was een week of 6 in Amerika geweest en die supers daar....je verdwaalt er!Met t hondje gaat t ook prima he las ik leuk hoor!Groetjes,Ingrid

Yvonne aka sommeke zei

en ... welcome back!

Anya zei

He lieverds...

Ik mis jullie nu al weer!!! Had er graag wat langer van willen genieten...maar ben blij dat jullie erg hebben genoten...was gezellig!

Big hugs...en wat is Sam een groaten hond geworden!!
Nikkie, dank voor de leuke foto per mms.

Kus van je zus!!

Petra zei

Klinkt allemaal heerlijk in de oren! Al het goede van Nederland tot je nemen ;-)

supergoof zei

Heerlijk dat je weer thuis in Weblogland bent!
;o)

Zeg, ik hoorde in de wandelgangen dat het huis van de buren te koop is,...
:o))))))))

En je bent in Oss geweest,... dan hadden we mekaar daar tegen kunnen komen,... 't is mijn geboortestad én mijn ouders wonen er,...

Bibi zei

Goed te horen dat jullie je vermaakt hebben, je hebt wel echt een hele tour gemaakt!
Ik vind het in elk geval fijn dat je weer terug bent hoor:-)