vrijdag 2 november 2007

Een eigen bibliotheek


Na enkele weken te hebben gewacht op de ikea boekenkasten zijn ze eindelijk aangekomen en gelijk in elkaar gezet en natuurlijk ook gevuld. Wat een droom een heuse bib, nooit gedacht, maar hij is er toch!



Ook is onze slaapkamer eindelijk gearriveerd, dus ook die meubelen staan inmiddels op zijn plek.
En verder probeer ik mijn mozaiekkamer op orde te krijgen. Ben alle glastegels van het papier aan het afweken en ze in een stapelbakjes op soort en kleur te leggen, wat stiekem al 3 dagen duurt en nog niet klaar is, maar ach zo ben ik toch weer vrolijk bezig en vormen er zo steeds nieuwe ideeen in mijn hoofd.
Ook ben de tegelboeren in de omgeving aan het afrijden om te kijken of ze iets bekend hebben, maar tot nu toe op gereedschap na niets gevonden. Wat me wel opvalt dat ze hier tegels per stuk verkopen, zelfs marmeren tegels, maar deze lijken mij niet fijn te verwerken, omdat er veel kleine adertjes inzitten.

Geen opmerkingen: