dinsdag 13 november 2007

Hoe kunnen jullie ons bereiken via de Plugoo

Even wat uitleg over de Plugoo van hiernaast. Dit is een gemakkelijke manier om ons een berichtje te schrijven, zonder dat er moet worden ingelogd of wat dan ook.
Je kunt zien als ik online ben (groen bolletje), wat betekend dat ik ook op de computer aan het werken ben. Maar ook als ik er niet ben (rood bolletje) kun je gewoon een berichtje sturen en onder nick-name kun je je naam invullen en dus weet ik ook wie er mij wat stuurt. Het berichtje komt dan in mijn postvak. Laat ook eventueel het emailadres achter waarop we elkaar kunnen bereiken.

Want zoals jullie erg nieuwsgierig naar ons allemaal zijn, zijn wij dat ook naar jullie. We willen ook weten wat jullie ervan vinden. Maar ook gewoon om even te kletsen. Want wij hebben buiten de mensen die er een berichtje achterlaten geen idee wie er allemaal met ons meeleeft.

Het kost helemaal niets en net als jullie zijn we erg benieuwd wie we hier zullen ontmoeten. Ik vind het nu al spannend en ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
Want zo kreeg ik laatst een email van een stel(82 jaar) die ik sinds 20 jaar niet meer gezien heb.
Dat was zo leuk om weer eens wat van hun te horen, dus jullie begrijpen dat het niet uitmaakt of we jullie recent of lang geleden eens ontmoet hebben. We vinden het gewoon leuk om af en toe eens wat uit Nederland te vernemen.

Geen opmerkingen: