donderdag 20 augustus 2009

Hieper de Piep

Het is feest hier in huize Sol! Ondergetekende wordt vandaag al weer 46 zomertjes oud. En aangezien we 4 augustus alweer 2 jaar in de States wonen, en al bijna mijn 2 jarig blogje alweer bijhoudt zie ik redenen genoeg voor dit samen met jullie te delen. Ik heb namelijk een geheim presentje dat ik onder de gene die zullen reageren zal verloten. Tot en met zondag kan je reageren.

En heb ik geen leuke quiltstofjes gekregen van mijn broer en zijn gezin. Dat werd nog even in mijn handen geduwd toen we daar en ik mocht het pas vandaag openen. Wat ik natuurlijk braaf gedaan had. Heel erg bedankt, ik zal er iets leuks van weten te maken.
Verder heb ik eindelijk mijn middenstuk van Guute's Antiekse klaar, nou ja op de kleine hoekstukken na dan. En heb ook al wat sterretjes aan het snijden geweest. De malletjes liggen klaar om de boel zo nauwkeurig mogelijk aan elkaar te krijgen, deze worden met het handje dus genaaid. Het voelde trouwens weer heerlijk vertrouwd aan hoor om weer eens wat te naaien. Inmiddels is het hier erg benauwd geworden en was het deze morgen al om 8 uur 25 graden. De verwachtingen zijn dan ook weer een onweersbuitje. Verder ga ik vanmiddag nog met de kinderen naar de open dag van school om kennis te gaan maken met de nieuwe leraren en hun loopje doen naar al de klaslokalen, zodat ze dan al weten waarheen ze moeten lopen, maar vanavond gaan we lekker uit eten met ons gezinnetje.

26 opmerkingen:

G-STYLE zei

Hey Miranda , leuk dat je bij me gekeken hebt en bedankt voor de complimenten .
heb een beetje last van de warmte hier maar later ga ik ook ens weer uitgebreid bij jou kijken hoor.
Voor nu een fijne avond gewenst , hier worden stevige buien verwacht dus hou m''n hart vast en hoop dat het meevalt . Zal wel lekker zijn als het ietsje koeler wordt............
tot de volgende keer , hartelijke groeten van gea

G-STYLE zei

Vergeet ik je helemaal te feliciteren ........bij deze van harte hoor en nog veeeeele jaren !!
doeiiiiii

katrien zei

Proficiat met je verjaardag.
Leuk je middenstuk van Guute's quilt,hele mooie stofjes gebruik je.

Annelies zei

Miranda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent op dezelfde dag jarig als onze oudste zoon. Die is vandaag 17 geworden.
Geniet van deze dag !

Else zei

Hey Miranda, gefelicteerd met je verjaardag! En al weer 2 jaar aan het bloggen, wat gaat de tijd toch snel. Je gebruikt erg mooie stofjes voor je AQ, en het middenstuk af je gaat lekker! Fijne dag, hier is net een klein buitje gevallen. Groetjes Else

Conny zei

Hey Miranda,

van harte gefeliciteerd en nog vele jaren! Ik heb je ook al via je hyves een berichtje gestuurd, maar omdat ik niet weet of je daar veel op kijkt ook nog maar even via deze weg.
We wensen je een hele fijne dag toe en voor vanavond smakelijk eten!

Groetjes Conny en Jean-Paul

Marlon zei

Hoera, weer een jaartje ouder. En natuurlijk ook felicitaties voor de rest van de fam.
Groetjes uit Teteringen

Petra zei

Gefeliciteerd!!!!
Hoop dat je schandelijk verwend bent en een heerlijke dag gehad hebt.

Petra zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent dus bijna precies 2 jaar jonger, dan ik, ik word op 10 september 48. Ik hoop, dat je een gezellige dag hebt!

wilma zei

Wat een mooie quilt is dit aan het worden!!!

Gefeliciteerd, Miranda.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, 'n héle leuke dag toegewenst!
met groetjes,
Lian (Breda)

Barnyard Country Gifts zei

Miranda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met je blogaversery, 2 jaar alweer. En wat heerlijk al die stofjes.
Een hele fijne dag, liefs Annemieke (dit keer weer vanuit Nederland)

Francien zei

VAN HARTE MIRANDA...en nog vele gezonde jaren met ook veel "Freubel"plezier...46...je bent nog piep.....veel plezier vanavond...of beter...hoop dat je een leuke dag/avond gehad hebt en misschien ben je nog een beetje aan het afzakken...half 1 snachts bij jullie...
Wat een leuke quiltstofjes zeg...wat een leuk kado...de antieke quilt wordt mooi zeg...hier is het al een beetje afgekoeld en het is een hele aangename dag geweest vandaag met 22 graden en een lekker windje, zo mag het blijven...
fijn weekend en groetjes Francien.

Unknown zei

gefeliciflapstaart

en nog vele jaren

Sylvia, Hans ,Marieke, Martijn en een poot van Leia

Yvonne aka sommeke zei

Yeah feeeeeeestje!
Proficiat met je verjaardag Miranda!
Erg nuttig kado van je broer en gezin, die lapjes kan je vast gebruiken.
En je hebt ook mooie stofjes uitgezocht voor je antieke!
3 x kus, kus, kus vanuit het Antwerpse!

devoorbraakjes zei

Hoi Miranda
Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Niek, Hedwig, Michael, Dennis en Lindsay Voorbraak

Bibi zei

Happy Birthday to yooouuuuu
Happy Birthday to yoououuuu
Happy Birthday dear Mirandaaaaaa
Haaaappyy Biiirthdaaaay toooooo yyyooooooouuuuuuuu!!

(En dan springt er een leuke poolboy uit een taart hihi)

En wat een schitterende stofjes heb je gekregen! Ben benieuwd wat je daar weer voor moois van gaat maken!

goof zei

*H*I*E*P*E*R*D*E*P*I*E*P* H*O*E*R*A*!
Dat je maar heel veel plezier mag hebben in je nieuwe levensjaar!
:o)

quilting Jeannet zei

Nou, nog van harte gefeliciteerd Miranda ! ik ben volgende week aan de beurt....... Wat heb je een mooie stofjes, prachtig om overal als basis bij te gebruiken. En je middenstuk van de AQ ziet er ook goed uit, ga zo dor, op naar de sterretjes......

groetjes, Jeannet

Anoniem zei

Hoi Miranda, ik hoop dat je onze felicitatiekaart via hallmark hebt ontvangen zo niet (want we hebben geen lees bevestiging ontvangen) dan uiteraard ook van ons nog vele jaren ! We zien dat er nog niemand heeft gereageerd op jouw "geheime presentjes aktie" en dat ondanks al die zeeuwen in de familie! Je kent de de Grootjes als er wat gratis is zijn we erbij neem aan dat het een deurposter is van mij in ontbloot bovenlijf op de grasmaaier, of een gratis verblijf in huize Sol voor 14 dagen in 2010? vandaar dat wij ons uiteraard graag hierbij inschrijven voor de verloting. Met Jack als toezichthouder moet dat goedkomen. Alle gekheid op een stokkie : vooral blijven schrijven en als we de foto's hebben uitgezocht mail ik er nog een paar naar jullie groetjes de de grootjes

Anoniem zei

Beetje laat, maar toch.....alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Leuk die stofjes die je gekregen hebt. Zoiets kun je goed gebruiken natuurlijk!

Hier zomert het ook nog steeds door, maar van mij mag dat. Ik vind het heerlijk !!

Groetjes Thea

Jantine zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Enne, de kleuren van je antieke quilt zijn schitterend!

Cindy at her Country Home zei

Miran....HIEPER DE PIEP HOERA, gil ik hier uit! Heb ik je bericht verjaardag gemist? Van harte lieverd op naar een mooi nieuw jaar in je leven! Hoop dat je heerlijk verwend bent met heel veel taart en kado's, veel liefs uit het regenachtig Nederland (wel even lekker hoor) Hartengroetje van Cin x

Anoniem zei

Hoi Miranda nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag,je stofjes zijn erg mooi,pff wat lijkt me dat moeilijk om een quilt ta maken,,ik zie erwel is een sprei van voor over je bed en dat vind ik zo gaaf,groetjes Joke en tot een volgende keer.

Natasja Valentijn zei

"I didn't forget about your birthday; I just wanted to help prolong the celebration...hihihi"

Beter laat dan nooit...Happy Birthday! Ik ben twee weken op vakantie geweest en ben nu pas de blogjes van iedereen aan het lezen. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Ook al weer twee jaar aan het bloggen...keep up the good work! Fijne dag hè!

Groetjes Natasja

Anya zei

He zusje

Gefeliciteerd hebben we al, en je kadootje is onderweg...je vindt het vandaag of morgen op de stoep bij de voordeur...
Maar ik ga gewoon ook meedingen voor dat geheime presentje, daar ben ik wel benieuwd naar!
Bij deze dus....

Kus van je zus