zaterdag 17 oktober 2009

Joey mag nu alleen gaan rijden !

Och jeekes, onze Joey mag vanaf nu alleen in de auto rijden. Hij is namelijk geslaagd voor zijn rijbewijs. Nu heeft hij deze nog niet, wel een briefje waarop staat dat hij geslaagd is .......hier sturen ze een brief wanneer we naar de Court house moeten komen binnen nu en 180 dagen. Want de rechter overhandigd deze en geeft ons instrukties dat we zijn rijbewijs bij geen goed rijgedrag ook zo weer kunnen afpakken totdat hij 21 jaar is.
Dus vanaf vandaag kan hij zo maar met de auto weg..........HELP!

20 opmerkingen:

Barnyard Country Gifts zei

Gefeli. Supertrots natuurlijk. Wat worden ze dan ineens groot he? Ben zo blij dat ze bij ons nog heel lang "klein" zijn.
Lieve groet en een fijn weekend, Annemieke

katrien zei

Proficiat aan Joey,bij het behalen van het rijbewijs.Heb ook reeds 2 dochters die hem haalden en in het begin is het wel bibberen als ze eens weg zijn.Mijn oudste dochter(23) haalde zelfs al haar rijbewijs voor vrachtwagen dit in verband met haar vrijwillege brandweervrouw zijnde.
Oh ja mooie DJ blokjes.

Francien zei

Ja .....oh gadverdamme Miranda...ik ken het gevoel van toen mijn beide knullen gingen rijden...de jongste moest gelijk elke dag naar de Marechaussee opleiding in Den Haag...echt een rotweg...veel ongelukken en heel druk....meid ik heb mijn hart vastgehouden elke keer....het zakt.....na ongeveer 20 jaar of zo...lol...ik heb nou nog de kriebels als de oudste uit Duitsland hierheen komt...het gaat goedkomen geloof me...de tieners zijn verantwoordingsbewuster dan we denken....vooral in de wagen van Pa en Ma.....lol...Joey kent de "preken"al uit zijn hoofd zeker??!!"don,t go to fast...be carefull...dont drink and drive...etc.ect...troost je maar die blijven hangen hoor!!
groetjes Francien.

Petra zei

Gefeliciteerd Joey!
Enne... sterkte Miranda, ha haha

conny ten berge zei

Dat is altijd spannend, je kind voor het eerst alleen op pad, maar ik kan me van mezelf nog herinneren hoe geweldig leuk ik dat vond. Ik heb mijn kinderen alle drie onmiddellijk de sleutels van mijn auto gegeven, toen ze het rijbewijs hadden, om maar zoveel mogelijk ervaring op te doen. Maar oh, spannend blijft het!

Else zei

Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor Joey, maar ook wel eng uit een moeders oogpunt (lol) Heel fijn weekend, groetjes Else

My name is Riet zei

Ja joh, kleine kinderen worden groot. Felicitaties zijn voor hem.
Hartelijke groeten
Riet

Anoniem zei

Haha wat vertel je dit grappig,maar begrijp je wel hoor,over een tijdje heb je dat gevoel niet meer,dan vind je het gewoon dat hij het heeft en Joey van harte gefeliciteerd en rij verzichtig,lieve groetjes van Joke en een fijne zondag.

Goof zei

Jippie!!
*P*R*O*F*I*C*I*A*T* Joey!
:o)
Sterkte,.... mam van Joey, ni te veel enge dingen gaan denken,...
;o))

Anna zei

Hoi Miranda,

Ik heb je blog ook gelezen, wat een mooie quilten maakje.
Wat gezellig dat Ron en Petra langs zijn geweest.
Groetjes Toos

Yvonne aka sommeke zei

Proficiat Joey! Doe je wel rustig aan? Zo spaar je je moeder's hart, hé!
Goe weekend ginder!

Petra zei

Gefeliciteerd, Joey! Kai heeft zijn rijbewijs in de zomer gehaald en wacht nog op de "courtdate". Bereid je voor op een interessante ceremonie :D.

Mascha zei

Gefeliciteerd Joey. Ik snap wel dat je het eng vind, Miranda. Maar dat zal wel overgaan.
Groetjes Mascha

greet's foto's zei

gefeliciteerd Joey,heerlijk he, zelf rijden,maar pas een beetje op,,ouders zijn al, en altijd .ongerust.Ja Miranda,,je kids worden groot,en ik kan me alles nog goed herinneren hoor van de onze.weet je ,,ik ben nog steeds ongerust,ze moeten altijd bellen als ze thuis zijn. anders kan ik niet slapen.STOM he!!!!!!!

liefs van Oma NIJN

Anoniem zei

Hoi Miem, alweer een " mile-pole", maar nu eentje waar je wel trots op bent, maar eigenlijk ook eentje die nog wel een tijdje uitgesteld had mogen worden. Voor Joey in ieder geval gefeliciteerd!! En nu sparen voor een Mustang Convertible ' 69...?
Groeten uut Terneuzen xxx

Bibi zei

Gefeliciteerd! Is toch handig, nou kan je hem voor boodschappen sturen;-)
We hebben overigens een hele mooie quilt gevonden voor mijn moeder bij een warenhuis. We waren eerst naar verschillende amish winkels geweest in Lancaster, en we vonden er twee die ze erg mooi vond maar een was het toch net niet en de ander kon om de een of andere reden niet in een kleiner formaat worden gemaakt. Een paar dagen later liepen we een klein warenhuis binnen waar ze sale hadden en daar hing ie, DE quilt, ze was meteen verkocht. Hij is ook erg mooi en heel simpel. Ik ben toen vergeten om een foto te maken maar ik zal haar vragen er een op te sturen, dan zet ik m op mn blog.
Groetjes, Bibi

Anoniem zei

haaa Joey, van harte gefeliciteerd.
Ik ben nu heel benieuwd wiens rijstijl je hebt, die van je vader of van je moeder.....

groetjes en veel rijplezier
Jacquel

Anoniem zei

Hoi Miranda,

Ja je moet ze loslaten, he? Maar dat valt nog niet mee. Ik wens hem veel veilige kilometers. Want het is ook wel weer erg makkelijk!

Shirley zei

Nou, gewoon heel diep ademhalen en veel laten rijden in de buurt, zodat-ie de auto snel onder de knie krijgt. Ben wel blij dat ze hier pas op hun 18e mogen gaan lessen, ik moet er niet aan denken dat Tim al een rijbewijs zou hebben.

Natasja Valentijn zei

Wat moeilijk voor je...er is weer een nieuwe fase aangebroken. Voor je zoon Joey is het natuurlijk helemaal geweldig! Een dikke proficiat voor hem. Heb vertrouwen in hem en geef hem wat wijsheid mee. Het komt allemaal goed! Enne, je weet nooit waar het nog eens goed voor is...je hebt nu je eigen 'taxi' thuis zitten!