zaterdag 17 november 2007

Wat een kleuren








Al een paar dagen is de natuur zo schitterend aan het verkleuren dat je gewoon blijft kijken, de ene kleur nog mooie dan de andere, dus vandaar mijn hoeveelheid foto's om jullie te laten meegenieten van al dit prachtigst. Kun je dit voorstellen ? Ik had het mezelf niet kunnen voorstellen en wat mijn opvalt is dat de bladeren die op de grond vallen een dag later bruin zijn geworden, ik denk door bevriezing en dan de zon erop. Je ziet dus eigenlijk geen gekeurd blad op de grond, mits het flink waait, maar dat gebeurd volgens de bewoners maar in 3 maanden van het jaar, de rest van het jaar is het zo goed als windstil. Eergisteren hadden we een waaidag en toen ik rondreed in dit prachtige landschap had ik al een paar keer de auto stilgezet om maar te genieten van al dat moois en heb de volgende dag dit wederom gedaan maar dan met een camera bij me. Is dit niet prachtig? Hier wordt je stil van of niet..............

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hebben net samen naar die mooie kleuren gekeken. Schitterend.Hier was het vanmorgen allemaal wit van de rijm.De winter is in aantocht.Ze voorspellen een echte winter,maar dat moet ik nog eerst zien uitkomen.
Groetjes en liefs Ma en Pa

Anoniem zei

Adembenemend gewoon is de natuur gewoon!!!Je bent altijd welkom om een kijkje te nemen op mijn blog, http://ibloghurt.wordpress.com