dinsdag 7 juli 2009

Ook vandaag weer is het weer mooi, maar zo af en toe valt de zon weg. Echt erg is dat niet vinden wij, want dan lopen we tenminste lekker stukken met Sam. Wat is de natuur toch mooi zo. De wilde bramen die langs de weg groeien beginnen mooi rijp te worden en dus vogels in allerlei kleuren vliegen in overvloed. Net als de hertjes die al hun Bambi's en Feline's komen showen in de vroege ochtend en later op de middag. En deze keer heb ik zelfs een eekhoorntje in de verte gesnapt.












Op quiltgebied heb ik vandaag een kerk omgebouwd tot een historisch huisje kompleet met torentje. Gewoon spontaan, omdat ik dat er leuker tussen vond staan. Ik heb proberen de vogels met het lint te maken, maar om eerlijk te zijn.....vond ik het maar niks en heb zitten piekeren wat dan wel. Dus de boel weer uitgetrokken en aangezien ik ineens flinke gaten in mijn achtergrondje had.......juist dan iets appliceren. Wat zwaluwen in de lucht trokken mijn aandacht. Hmmm, wat schetsjes van hun omtrek en voila, daar is de oplossing. Ik ben erin ieder geval veel gelukkiger mee.
En als ik me omdraai van mij naaimachine zie dat er ondertussen een beesie mijn kamertje is ingekomen. Die stiekem mee geniet van de nieuwste creatie. Want ondeugend is hij zeker! Je ziet het gewoon in zijn blik,














net als hier in de stoel buiten. Hij kijkt al zo naar je alsof hij wil vertellen: Ik moet er weer uit zeker?

6 opmerkingen:

Francien zei

Prachtige foto,s Miranda!!en wat ben je lekker bezig en wat wordt het mooi!! Leuk ook dat je je eigen draai aan de quilt geeft....het hoeft niet altijd volgens het boekje toch?!Sam wordt een prachthond...wat een geinige kop joh...maar hij zal ook best lief zijn!!
groetjes Francien.

Petra zei

wat een lekker koppie heeft Sam. Zijn oogjes praten zekers ;-)

Else zei

Die Sam, die dacht vast dat kleedje heeft ze voor mij neergelegd! Of zal dat een hint zijn dat hij er ook een wil, lekker voor in zijn mand?(lol)Je quilt word leuk, eigen inbreng erin vind ik super. Groetjes uit Huizen, Else

En ik vergeet helemaal je antieke middenstuk uit het vorige blog, TOPPIE!

Wilma zei

Wat een schattige foto's!! Je kerkje is ook weer een plaatje.
En daar hebben wij ook de zandlopertjes van van de week. Lekker hé die huisdieren!!
:o)

Cindy at her Country Home zei

Joehoe Lieverd, wat woon je toch prachtig daar! Blijf kijken naar die lieve Bambi's en hun kindjes, zo lieeef. Heerlijk hé de natuur, wat geniet ik toch van je foto's. Ben blij dat je toestel het weer doet. En wat zijn die kerkjes leuk geworden Miranda, heel leuk bedacht zo die zwaluwen. Wat is Sam gegroeid, geef je hem een lekkere knuffel van mij? Veel liefs en ook voor jou een lekker knuffel hahahah... P.S. heb ik dat nu goed gelezen, kom je naar Nederland?

Natasja Valentijn zei

Wat een lieve hond hebben jullie. Met die blik en lieve ogen, kun je toch geen nee zeggen hè.