woensdag 15 juli 2009

Stilte....


Na weer even niets van me gehoord te hebben, er viel weinig te vertellen, omdat ik simpelweg al een week geen creabea dingen heb gedaan. Het weer is van aangenaam naar tropisch benauwd geworden hier. Lekker plakkerig en dus.......luieren, zwemmen en ontspannen is dan de beste methode. Langzaam bereiden we ons voor op de vakantie. Op manlief na dus, want die werkt tot de laatste dag. Er moet immers iemand voor het vakantiegeld zorgen.

Ook onze Sam is merkbaar lomer. Wandelen gebeurt 's morgens vroeg en in de latere avond. Verder is het ons allemaal te warm om buiten je te lopen inspannen. Een enkele dag was het heerlijk en dus heb ik de beide boompjes nu gelijk gesnoeid en alle perken zo goed als onkruidvrij gemaakt. Het geen wat er nog staat is ingespoten met een giftig goedje. Want die stekelplantjes zijn beslist geen aanrader om ze met de blote handjes te pakken. Mijn klimmend plantje, waarvan ik dacht dat het een kamperfoelie was.....is niet meer. er werd door meerderen gedacht dat het Poissend Ivy was. Een plantje om maar beter niet te hebben, gezien de foto's van mensen die hiermee in aanraking gekomen waren. En dus koop ik hem, de kamperfoelie natuurlijk, dan wel liever. Later....

Vanavond zijn we dus naar de bioscoop geweest. Jawel, de nieuwste Harry Potter! Een van de beste volgens mijn gezinsleden. Dus voor iedereen die twijfelt: GAAN. En nee, ik heb geen aandelen hierin.

6 opmerkingen:

Petra zei

Hier ook plakkerig inderdaad. Zit zin te maken om te gaan lopen. Al een kwartier lang..... Het is zo benauwd nu al om half zeven.

Sorry van je "kamperfoelie". Heb wel goed nieuws voor je. Onze buurvrouw heeft hem in de tuin, de echte dan, en die doet het hier in deze contreien heel goed. Ook veel langer bloemen, dus toch nog iets positiefs op deze vroege morgen ;-)

Yvonne aka sommeke zei

Poeh, sterkte met die klamme hitte!
Bangelijke foto's op die P Ivy site ...

Petra zei

Ik ben wel benieuwd naar HP, maar wil ook erg graag The Proposal zien. Wie weet dit weekend.

Bibi zei

Dat kan je zo wel eens hebben dat er niets te melden is, lekker toch? Een beetje relaxen, vooral met dat plakweer. Hier regent het voor de verandering weer eens (bleh).
Groetjes, Bibi

Barnyard Country Gifts zei

Hier is het weer niet zomers te noemen, dus lekker creaweertje.
Als je tijd hebt, kom dan even bij mijn weblog langs, ik heb een verassing voor je (alvast gefeliciteerd, je verdient hem).
Fijne zondag, Annemieke

Petra zei

Hey Miranda,
Je bent wel heeeel erg stil nu hoor ;-)
Bij jullie ook aardig geregend gister? Hier heel wat. Was ook wel nodig, maar toch, gewoon een dag geen zon.... ;-)
Groetjes Petra