zaterdag 27 maart 2010

Ingepakt en wegwezen...

Na 4 dagen pakken en inladen is ons huis leeg en schoongemaakt.....en nee het is nog niet verkocht. Wel is de auto woensdag verkocht en rijden we de laatste paar dagen in een huurauto. Inmiddels staat er in Nederland alweer een auto voor ons klaar, dankzij ons pap, zodat we niet zonder zullen zitten. De kinderen hebben afscheid genomen van hun school, tumbeling en vrienden.....en dat viel weer niet mee. Nog slechts twee dagen blijven er voor ons over hier. Morgenochtend rijden we vol geladen richting in 4 uur richting Wachington Dulles om daar eerst nog 4 uur te mogen wachten i.v.m. Sam. Hij wordt dan samen met de koffers ingeladen en mag dan 8 uur in zo'n dichte bench naast de koffers liggen.......een voordeel is het. Voor hem begint de avond en nacht....Hopelijk kan hij dan een beetje slapen.. zodat ook hij klaar is voor een nieuwe start in Nederland. Ben dan ook zo benieuwd hoedat hij het zal reageren op de toch totaal andere wereld.....liefs van ons allen en tot gauw! Miranda

25 opmerkingen:

Berna zei

Goede reis!!

greet's foto's zei

o!!!Miranda,,wat spannend allemaal,en die arme sam,hoop dat hij tegen vliegen kan.ik wens jullie een goeie vliegreis ..en een fijne thuiskomst.denk aan je,lieve groetjes oma nijn.

Juud zei

Goede reis alvast! en welkom in Nederland!!!!!!

goof zei

Hoi lieve Miranda, daar in 't verre Amerika!
Heel veel sterkte met 't wachten, geniet nog van Amerika, én 'n goede reis!!

wilmakuin zei

probeer het rustig aan te doen. Het zal inderdaad een hele overgang zijn....

Dikke Knuffel wilma

Chris zei

Een hele goede reis Miranda, ook voor jullie hond en boven alles wens ik jullie een goede start van een nieuwe periode in jullie leven. Ik hoop dat de kinderen zich snel thuis zullen voelen hier in Holland. Als man en kinderen zich gelukkig voelen, betekent dat voor jou óók gelukkig zijn. Liefs van mij.

Yvonne aka sommeke zei

'k Wens jullie allemaal een fijne reis toe Miranda!
En zeker tot ziens in het Antwerpse!

katrien zei

Wat een karwei dan inpakken.Goeie reis naar Nederland.

MarianneD zei

Goede reis naar Nderland Miranda!
Het zal best even vreemd zijn weer,maar je komt in een 'warm' nest moet je maar denken!

Bibi zei

Poeh, jullie gaan morgenochtend vertrekken, het voelt toch raar...
Ik wens jullie een hele goede reis!

Anoniem zei

Ik wens jullie een goeie vlucht toe, en alvast een warm welkom terug in Nederland.

conny's quilts en creaties zei

Een heel goede overtocht gewenst!

Annelies zei

Ik wens jullie een hele goed reis toe !!

Lida zei

Hoi Miranda en fam!!
Ik hoop dat jullie een goede reis hebben en dat jullie allemaal heel en wel weer voet op vaderlandse bodem zetten, incl.de vier voeter! Geniet nog maar even van jullie laatste USA dagen, groetjes
Lida en John

Anoniem zei

lieverds. Goede reis en we zien elkaar snel! Kus van je zus

My name is Riet zei

Goeie reis Miranda en welkom in Nederland.

Natasja Valentijn zei

Ik wens je een hele voorspoedige reis en het allerbeste in Nederland.

Petra zei

Och het is nu echies... Nou Solletjes een ontzettend goede reis gewenst en ontzettend veel succes in Nederland. Maar dat gaat vast goed komen!

Peti zei

Veel sterkte met het nemen van afscheid, een goede reis, en tot op Nederlandse bodem. groetjes Peti

ria vogelzang zei

Een heel goede reis en heel veel sterkte gewenst!!!!!

conny ten berge zei

Heel veel succes, terug in Nederland!

Anoniem zei

Heel veel sterkte en tot in Holland goed reis, liefs Joke je leest dit pas als je weer in Holland ben. Knuf Joke

supergoof zei

En,... ben zo benieuwd!
Is het een fijn huis?
:o)

christine zei

MIranda ik hoef jullie geen goede reis meer te wensen want als het goed is zijn jullie terug dus ik wens jullie allemaal een warm welkom hier in ons koude kikkerlandje en dat dekinderen en jullie het hier weer zullen vlug zullen wennen.
liefs van christine

Els zei

Jeetje Mirandea, kom ik hier weer eens (na lange tijd) lezen zie ik dat je op weg naar Nederland bent! Goede reis (maar je bent er waarschijnlijk al) en een goede start weer hier!!