zondag 11 mei 2008

Wat we ook nog hebben ontvangen....




Hier zijn geen woorden voor........verrukkelijk

De beugelbekkies



De Sint Jan van 's Hertogenbosch


Onze heilige boontjes

Varen op de Binnendieze..........

Bij Bert en Marco in de winkel....

het afscheidsdiner...

en de lekkere toetjes

En de maker van de foto's en boek:mijn broer Ronald

Het is bijna een jaar geleden, vlak voor we vertrokken naar de States, dat we werden uitgenodigd om met mijn familie voor een dagje ’s Hertogenbosch. Dit was tevens ons afscheidscadeau.

Het was destijds een prachtige dag met volop mooi weer en een compleet programma; we hebben rond gewandeld met een gids en de Binnen Dieze bevaren (vaarroute onder de stad). Natuurlijk een Bossche Bol gegeten, een ontmoeting gehad met Zoete lieve Gerritje, de Sint Jan bezocht.... en menig terrasje. Het was een geweldige dag! Ook nog bij onze vrienden langs gegaan in hun prachtig juwelen winkeltje Bert's Jewelry, waar we nog een geweldig Nederlandse molentje in ontvangst mochten nemen.

De rest van de familie beloofden de foto's te maken en zo hadden wij een relaxte dag en genoten we van elk moment. De dag werd afgesloten met een intiem dinertje op de bovenverdieping een restaurant.

Maanden later, vroeg ik mijn broer waar die foto’s gebleven waren, zijn computer bleek gecrassed, inclusief al de foto's. Grrrrrrrrrrr.....dus geen aandenken van die dag meer!
Tot op de dag dat Nikkie uit het ziekenhuis ontslagen werd, er ineens een pakketje aankwam. Met een prachtig fotoboek. Online in elkaar gezet door Ronald, mijn broer en laten drukken bij een Amerikaans bedrijf. We zijn erg blij met ons aandenken. Ronald het is in een woord GEWELDIG!!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wow, het is echt wel mooi geworden. Ik wist wel dat het een goede kwaliteit zou zijn en dat blijkt het dus ook inderdaad te zijn. Dit is dus voor herhaling vatbaar...
Groetos je brodder xxx