dinsdag 18 november 2008

Sinterklaasje kom maar binnen met uw knecht...

Wat gebeurde er gisterenmiddag??????

Ik wil nietsvermoedend de garage uitrijden met onze car, maar zie ik daar in mijn ooghoek ineens een doosje staan. En nieuwsgierig dat ik ben loop ik er toch maar even heen. Aaach... wat lief toch weer, Sint en Piet uit Nederland hebben ons weer een doosje vol lekkers gestuurd. Kijk dat maakt een mens helemaal super gelukkig!!!!! Ook onze kindjes moesten raden wat er nu weer binnen was gekomen. Nikkie wist het gelijk te raden.....waar het hart/gedachten van vol zitten(of is het de maag). Joey deed er wat langer over, maar was ook enorm blij met het bericht. Ja, we zijn toch Nederlanders niet met onze typische tradities. Maar ook Jack kijkt blij en verrast. O Taaipopjes, daar heb ik al 2 jaar zin in.....Met als gevolg dat de schoenen gezet werden.....en ze 's morgens alle drie met wat taaipopjes weer vertrokken. Petty en Lauran en kids, heel erg bedankt weer namens de Sint gelovigen hier!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

HE wat een verassing van sinterklaas en piet;trouwens we hebben met opa Piet ook het een en ander meegeven!! we hopen dat jullie samen een mooie tijd mogen hebben.Lekker bij de haard zitten met zijn allen,dat is dan weer een ouderwetse Sinterklaas,gezellig met jullie eigen huisorkestje. groetjes en veel liefs van ma en pa.

Anoniem zei

Graag gedaan, geniet ervan.

Petra zei

Heel veel plezier met het bezoek (en al het meegebrachtte lekkers en leesvoer!)
Fijn dat je bezoek aan het ziekenhuis positief eindigde, helaas wat minder van de ontslagen op het werk van je man. Die Amerikaanse manier van ontslaan is even wennen inderdaad. Maar inderdaad zijn mensen dit toch wel enigszins gewoon hier....