donderdag 10 januari 2008

Het vertrek van opa is er ineens.

Vandaag is opa's laatste dag. Na wakker gemaakt te worden om 6.30 uur vertrekt Jack naar zijn werk. Die moet juist vandaag vergaderen met de staff vanaf 7.00 en kan dus niet vrij nemen. Ik breng hem heen en weer en als ik om 7.00 terug ben mag ik Joey weg brengen. Vervolgens is Nikkie om 8.00 aan de beurt. Het valt gelukkig mee en is het niet te emotioneel. Wel beseffen we allen dat het weer een half jaar gaat duren voor we elkaar weer zien. Opa's koffer had ik gisteren avond ingepakt en vanochtend moet er alleen zijn pyama, toilettas en cinnemon rolls voor de hele familie in. We zijn benieuwd of het zal lukken. Ik moet nog even bij Nikkie op school gaan helpen met de art-klas. Vandaag gaan ze van klei een uiltje maken. Na eerst deze goed bestudeerd te hebben en getekend is het nu de beurt van het in klei te vormen. Jaja, helemaal mijn ding. Maar het leuke van deze school is, hier is een pottenbakkersoven. Dus de ontwerpen worden gedroogd en volgende week geglazuurd! Wat een school. Ons Nikkie is deze week The Artist Of The Week. Haar tekening hangt in de kantine waar iedereen dit kan bekijken.

Ze is er erg trots op!

Als ik terug komt rijden we op het gemakje in een uurtje naar Roanoke. We zijn er bijtijds aangekomen en gaan nog een broodje eten bij de Subway. Een met tonijnsalade. En naar nog even in de Barnes & Nobles gegegaan om te kijken of er boeken van Tia Chi te vinden zijn. Ja zeker Karel die zijn er. Geen wanden vol maar wel.............3 verschillende boeken vandaag. Dan is het tijd om naar het vliegveld te gaan. Na de hulp met inchecken en hem voor de gate te hebben gebracht ga ik weer terug naar Forest. Alleen deze reis duurde bijna 2x zo lang als de heenweg. Het was enorm druk en natuurlijk waren alle stoplichten rood. Gelukkig bleef Nikkie tot 4 uur op school vandaag, want ik was rond kwart over 3 pas thuis. Het is weer wennen een huis zonder opa. Ben benieuwd of hij geen last van jet-leg heeft.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Kan ook ik hier een berichtje achter laten?

Bas H.

Anoniem zei

Al verschillende keren een poging ondernomen om een reactie te plaatsen...........?

Anoniem zei

Joh Nikkie, wat geweldig zeg, artist of the week!!!!Je werkstuk ziet er inderdaad super uit!!!!

En Miranda, is het uiltje gelukt op school?

Liefs..

Anoniem zei

Heey Nikkie,

Heeeeeeeel goed gedaan hoor Artist of The Week!!!!:)
Veel liefs van je GROTE en enigste neef in de familie van Paemel!!