maandag 25 februari 2008

Heerlijk weer die zon


Na een vrij donkere maand voor hier met veel koude dagen, is het vandaag lekker weer aan het worden. Het zonnetje lacht, de lucht is blauw..........
Hierdoor krijgen we weer wat extra energie. Iedereen is weer naar school en werken en ik wandel een beetje in de omgeving te genieten van het prachtige weer. Ondanks het maar 14 graden is, maar zo goed als geen wind, kun je toch makkelijk met een vest buiten lopen.
De vogels fluiten en hoog in de lucht vliegen de roofvogels op zoek naar een prooi. Het is hier erg rustig. Je ziet hier amper beweging in de straat.



Na het straatje op en terug naar beneden hebben gelopen, 30 minuten, ga ik nog wat kappen op mijn hakblok. Ik heb me voorgenomen eerst al mijn half afgemaakte werken te voltooien, voor al eer ik iets nieuws ga beginnen. Dus mijn echte fijne artwerk zal dus nog even op zich laten wachten. Ik heb vandaag staalkaarten aangevraagd bij een on-line bedrijf, want wie weet zit er een opdracht in het verschiet. Ik ben nl. uitgenodigd voor een lunch waarin ik misschien iets te horen krijg. Ik vind het keispannend. Vooral ook wat ze zo al van me willen. Ik hoor er meer over eind van de week. Dus dat wordt vervolgd.



Morgen mogen de kinderen om hun laatste van de drie Hepatitis A of B. In ieder geval diegene die ze in Nederland geven aan mensen die uit/naar Afrika komen/gaan, maar wij komen blijkbaar ook uit uit zo een land. Ze zien er als een berg tegen op, dus krijgen ze het morgenochtend te horen. Zo kunnen ze er langzaam aan wennen.



Nikkie haar schaatslessen zijn voorbij en ze geeft toch de voorkeur aan les van Sandra. En dus zullen we dat maar meer gaan doen. Want zo zegt ze: "Sandra kletst ook gewoon met me en de lessen is een beetje meer drillen en er is geen tijd voor een babbeltje. Ook niet met andere klasgenootjes".
En nu maar hopen dat de zomer snel gaat beginnen, want het is heerlijk met zo een voorjaarszonnetje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat ziet de spiegel er geweldig uit zeg!!! Heb je snel gedaan....
Echt mooi!

Liefs