dinsdag 7 oktober 2008

Quilt voor Ellen afgeleverd


Eindelijk had Ellen haar quilt mogen bewonderen en ontvangen. Ze was er erg blij mee. En al gauw lag die op de bank of hij nooit elders was geweest. We werden ontvangen met een heerlijke brunch, voorzien van allerlei heerlijke broodjes. Bolussen, krentebollen, Keyzerbrotchen, deegventjes, volkoren broodjes, pistoletjes en een nieuw soort kaneel/suikerbroodje.
Voorzien van allerlei Nederlandse zoetigheid en hartige worstjes. Wat een feest. En de left overs mochten we ook nog meenemen. Hahaha, net of we op een onbewoond eiland gezeten hadden.

En na flink wat bij te kletsen, de nodige bakjes koffie om wakker te blijven, namen we weer veel te snel afscheid. Eenmaal terug bij mijn ouders kwam het er niet van om te gaan slapen. Al gauw gingen we spagetti eten en eindigden terwijl mijn broer met zijn gezin kwam, met de dubbelvla en slagroomvlaatjes. De kinderen speelden al gauw weer samen. En wat zijn ze toch allemaal weer gegroeid. Wat gaat dat toch weer al snel. Nog maar 4 maanden geleden en alweer zoveel gegroeid. Maar na de koffie weer afscheid genomen. Lars moest nog huiswerk maken. En wij duiken snel ons bedje in.....

1 opmerking:

Anoniem zei

Ellen, jij kent me niet, maar ik wou even iets aan jou vertellen... ik vindt het heel fijn dat Miranda uiteindelijk had de zelfs de kans de quilt om jou te geven. Ik weet dat ze heel veel liefde had daar ingezet. Veel plezier er mee.
En Miranda, jouw gezicht in de fotos zegt alles! Nog meer fun in Nederland en Egypte honey!!
Cathy