vrijdag 23 oktober 2009

Een drukte van belang...


Deze ochtend is de zonsopkomst weer heel erg mooi. Een flinke rode bewolking hangt laag over dit gebied. Helaas vertrekt het mooie weer, want tegen vanavond is wordt er regen verwacht en frissere temperaturen. En per dag zie ik ons uitzicht verfraaien.


Kijk maar eens even mee van een foto van maandag en een van vandaag.

Opa Piet komt vanavond weer aan op het vliegveld in Roanoke. Dus moet er een bedje klaar staan en het huis weer wat beter opruimen. Want eignlijk inhoud dat ik de eetkamer moet leeg ruimen. Die staat al een poosje vol met lapjes, siggies en patroontjes.
( Van die siggies heb ik er trouwens weer twee gekregen deze week. Mijn eerste uit Amerika is binnen en wel uit North Carolina.


En mijn tweede komt uit Breda. Ik besef nu pas dat deze mevrouw mijn blog waarschijnlijk niet lees.....ze schreef me in het Engels toe! Zal zij schrikken als ze gewoon een Nederlands briefje krijgt uit dat verre Amerika.)

Eigenlijk zo dat ik er elk moment van de dag zo kan beginnen. Want dankzij ons tafeltje in de keuken hoef ik die grote tafel niet constant af te ruimen. En wat heb ik zoal gemaakt deze week. Best veel eigenlijk.....wat Dear Janetjes,


een bloempot gevuld en wel en nog een huiske.
Ik moet zeggen dat ik dat bouwen ook wel erg leuk vind en de steekjes worden ook steeds kleiner, want alles gebeurde met het handje.....Wel mag ik, als ik alle huiskes gebouwd heb de tuintjes en bloembakken gaan vullen, met mooie geborduurde bloemetjes......en of het wat gaat worden vraag je? Nou dat valt te bezien, maar wat ideetjes heb ik al wel. Voor dit project heb ik dus nog 3 huizen te bouwen en 3 potjes te vullen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha moest echt lachen om je berichtje en ja je bent welkom voor een senseootje hoor,haha die hoor je idd op de achtergrond en ja het is echt een duo,dat met de boenwas is wel een goed idee trouwens,wat een mooie foto`s heb je gemaakt en pff wat lijkt me dat moeilijk die werkjes met kleine steekjes,dus daar is het regenachtig,hier koud met een zonnetje,een heel fijn weekend,groetjes Joke.

My name is Riet zei

Wat heb jij een prachtig uitzicht. Is dat allemaal jouw tuin? Sjonge zeg. Mooie foto's mooie kleuren.
Fijn weekend.

greet's foto's zei

wat een mooie foto van de lucht en omgeving.je quiltjes worden erg mooi.dat kan ik nog steeds niet,
je bent ook een bezig bijtje he,

groetjes van oma nijn

Bibi zei

Misschien zijn plumerias een leuk idee voor de bloemen? Ik zeg dat natuurlijk weer alleen maar omdat het een bloem uit Hawai'i is ;-).
Heel veel plezier met je bezoek uit Nederland!:-)

Yvonne aka sommeke zei

Amaai, wat was je druk bezig Mirreke! Mooi, mooier, mooist allemaal!
Goe weekend daar hé!

Petra zei

Heel veel plezier met opa Piet!!!
Ons bezoek is inmiddels ook aangekomen.
Heerlijk he?