donderdag 1 oktober 2009

Herfst doet zijn intrede.....


Wat gaat de tijd toch snel......hebben jullie dat nu ook? Kom n.l. tot de conclusie dat het alweer 1 oktober is vandaag. Dat betekend dat onze zoon over 2 dagen alweer 17 jaar gaat worden! Ik kan het me haast niet voorstellen....., maar over zoonlief gesproken.......die is begonnen met trainen op school voor de powerpuff. Wat dat is....nu een keer per jaar worden de rollen omgedraaid in tijdens een American football game. En dus gaan de cheerleaders speen en de heren worden...eh ja cheerleaders. Dat leek mijn springgrage jongen we wat. En dat ze huppeltrutjes mogen spelen ....daar zit ie niet mee. Al een hele week wordt er 's avonds geoefend en als ik hem op zijn woorden moet geloven wordt het erg leuk. Want heel breeduit wordt het niet verteld. Wel vertelde hij dat hij gevraagd is of hij niet wil mee doen met de cheerleaders.....daar wilt tie nog even over nadenken.....maar geëerd voelt hij zich wel. En mag hij vanaf volgende week een weekje lessen met een leraar, om vervolgens na goed te behalen resultaat zijn echte rijbewijs te krijgen.....EEEEEEEEEEKKKKKKKKS.

En ons meisje die heeft nu ze het weer wat gewent is aan der beugel het erg druk met toeteren op der saxofoon. Elke dag probeert ze te oefenen, want ze liep een beetje achter door de pijn in het bekkie en der holteontstekingen, want zeg nou eerlijk...... als je geen lucht heb, kan je toch niet blazen. Maar per dag vliegt ze vooruit en klinken de stukken die ze speelt beter en beter. Nu mogen we nog 4 gezonde kiezen gaan trekken i.v.m. het ruimtegebrekkige mondje. De eerste afspraak staat begin november geplant. Ook voor Joey overgens, want die zijn verstandskiezen(die nog niet eens erdoor zijn) moeten worden verwijderd. En mag ik met ons meisje naar de oogarts. Ze was niet geslaagd tijdens de oogtest op school. Het gaat weer geld kosten.....

Bij Jack op het bedrijf zijn inmiddels al 28 man aangenomen.....altans, zijn ze er mee bezig.
En een ander goed bericht is dat opa Piet weer gaat komen tegen he einde van de maand. Hij wil de Indian Summer nu toch eens echt meemaken. En gelijk heeft hij......de natuur is hier dan op zijn mooist. Ik zag trouwens vanmorgen sinds lang geleden(meer dan een jaar) een Blue Ray. En de herfst is ook hier duidelijk aangekomen. Vanochtend was het om 7 uur 43 F, ongeveer 4 a 5 graden C. En dat terwijl we vorige week om die zelfde tijd nog 70 F of 20C.......ja de verschillen zijn voelbaar. Maar desondanks voelt het zonder een zuchtje wind en een strakke zon aan de hemel heerlijk fris aan. En dus maken Sam en ik ons op voor een lekkere wandeling in de inmiddels alweer wat warmere ochtend zon.

8 opmerkingen:

My name is Riet zei

Ja joh, de tijd vliegt. OPgroeiende kinderen daar kan je toch zo druk mee zijn hè. De tandarts, de oogarts, school, noem maar op, het houdt je bezig. Maar je hebt nog wel tijd om lekker te wandelen. Heel gezond en heb je nodig.
Groeten van Riet

Yvonne aka sommeke zei

Binnenkort heb je dan misschien een privé chauffeur! Staat toch chic? ;-)
Sterkte met de tand- en oogproblemen van de kids. En weer een bezoek om naar uit te kijken toch?
Doeiiiiiiii

Petra zei

Ja dan ben je strakjes zo maar je auto kwijt ;-)
Hier is het ook ineens een stuk kouder 's morgens. Is gewoon weer even wennen. Leuk bezoek in het vooruitzicht! En goed teken dat er weer mensen worden aangenomen!

Cindy at her Country Home zei

Lieve Miran, wat heb je prachtige pompoenplaten zo mooiiii! En ik heb een geweldig bericht van je gemist en dat is dat je met flink tromgeroffel je quilt af hebt... hoe kan ik dat nou missen??
Maar ben "gezond" jaloers hihihi.... Ben dol op je quilt zo prachtig geworden, super complimenten van mij. Nu weer lekkere dikke jassen aan en jij kan straks je quilt lekker warm om je heen slaan wat je met liefde hebt gemaakt! Van mij een harten groet, Cin x

conny's quilts en creaties zei

Wat een gezellig stukje en wat een prachtfoto's!!

Debby zei

Wat een leuke pompoenerige plaatjes! Ik wil je een compliment geven voor de quilt! hij staat bij mij ook in de planning. Eerst stoffen kopen in Houston volgende week! Ik hou het bijna niet vol van de opwinding!!!
Groetjes Debby

greet's foto's zei

Miranda, het gaat dus goed daar met de kids ,en het werk,want zeg nou zelf,zolang ze nog sporten en blazen komt alles goed. en met jou,ook lekker bezig,geniet van de herfst en van de visite.

oma nijn

Inge Slaats zei

Hoi Miranda,

Via de weblog van mijn zus Erna, waar jij een reactie plaatste, kom ik hier eens kijken en gezellig dat ik het vind! Je schrijft leuk en ik heb genoten van de prachtige foto's van de pompoenen. En dan je quilt in het berichtje hieronder, wow...helemaal super! Als ik morgen wat meer tijd heb (wat is dat, tijd?? LOL) ga ik eens uitgebreid rondneuzen hier. Nu wachten er nog wat huishoudelijke taken en een herfstquiltje om af te maken.

Groetjes,
Inge

Groetjes,
Inge