dinsdag 29 september 2009

Daar is tie dan......

Trommel de trommel...... Roffel de roffel.....Boem kets.......Tada:







Nog wel even dit.....mijn half dagje werd een half nachtje......want ja na eerst een uur flink te liggen draaien en keren had ik het weer gezien.......slapen lukt nu even niet......en wat is er dan leuker om het bijna af kerst quiltje af te maken! Net tegen zessen kreeg ik een dipje en na wederom 2 uur bijgetankt te hebben zijn de laatste paar steekjes rondom het boordje gegaan. En hier is het label erbij . Want als Zeeuws Meisje mag ik mijn afkomst niet verlochenen. En nu mag de kerst gerust beginnen. Greetings uit Virginia.

20 opmerkingen:

Francien zei

Nou ja....PRACHTIG!!! Miranda....wat een schitterende quilt...het was je nachtrust zeker waard...en als het lekker gaat "moet"je doorgaan....het zit toch in je hoofd en kun je haast niet wachten tot het morgen is en lig je toch maar te woelen....rust lekker uit nou en geniet ervan...geeft je een gevoel van "YES!!"toch?
groetjes Francien.

Natasja Valentijn zei

Daar heb je werk van gemaakt! Jeetje, petje af hoor. Ik weet niet of ik het geduld er voor had. Complimenten hoor! Je bent er echt goed in!

Groetjes Natasja

Yvonne aka sommeke zei

Bravooooo! Klap, klap, klap! De stitcheries zijn zo leuk en jullie namen er in verwerkt, da's origineel!
Bijna zonde dat het morgen nog geen kerst is, hé!
Nu wat bijrusten!

katrien zei

Héél mooi hoor je kerstquilt.

Petty zei

Geweldig. Ik vond hem al mooi toen hij nog niet helemaal af was. Jammer dat ik hem niet nog een keer "life" kan zien.

Anoniem zei

dat zijn nu wel eens mooie quilten, ben blij dat ik eens op je bog kon komen neuzen

My name is Riet zei

Wat een prachtige quilt. Kan me voorstellen dat ie af moest en het is gelukt. Proficiat.
GRoeten van Riet

Else zei

SUPER!! wat is het een schitterende quilt geworden. Je label is ook heel grappig, die klus heb je weer geklaard (lol) fijne dag, groetjes uit een miezerig Huizen Else

Barnyard Country Gifts zei

Hij is super geworden. Echt een heel kunstwerkje. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om hem af te hebben. Zelf ben ik ook al met kerst bezig terwijl ik nog volop in een herst stemming ben.
Fijne dag, Annemieke

supergoof zei

Hij is *G*E*W*E*L*D*I*G*!!!!!!
Ik begrijp dat NU het moment is gekomen dat je in het vliegtuig springt om 'm bij mij thuis op te hangen!
Lijkt me ook het tijdstip om even te stoppen met lijnen!
Ik ga alvast je bed opmaken>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>;o))))))

En dat label,.... zo snoeperig met die klompjes ook,....
zucht,....

Mascha zei

Deze quilt is schitterend! Kan me goed voorstellen dat je er niet van kon slapen. Dat moet dan gewoon af. En die label is erg grappig.
Groetjes Mascha

yvonne zei

P*R*A*C*H*T*I*G

greet's foto's zei

nou Miranda, je krijgt een tien met een griffel hoor, hij is super.het was wel een heel werkje he,kijk maar uit dat Sammy het niet te pakken krijgt.
nu lekker slapen,zal nu best wel lukken,en op naar de kerst.
liefs van oma nijn

Wilma zei

Wat is hij prachtig geworden!!! De kerst kan beginnen en jij kan dus nu weer rustig gaan slapen!!
;o)

quilting Jeannet zei

Wat mooooi Miranda ! en af voor kerst, meid, heerlijk voor je, ik ben er weg van.

groetjes, Jeannet

lut zei

Hallo Miranda, je quilt is prachtig geworden! Ik heb even rond gekeken op je blog. Ik kom nog terug om verder te lezen. Nu gaan we 2 dagjes weg. Ik zie dat je ook prachtige letters borduurt.
Groetjes uit het landelijke Zevekote-Belgie en een fijne dag!

MarianneD zei

Het is een 'pláátje' geworden!
Alle lof Miranda!Jouw kerst kan niet meer stuk...;-))

Anya zei

He zusje

Wat is het een prachtige quilt geworden! Hij( of is het een zij?) brengt mij al meteen in kerstsfeer!!
Echt origineel, maar ik ben ook niet anders van je gewend, van mij CreaBeazus!!


Kus van je zus, uit een grijs en miezerig Oss
Anya

Annelies zei

Schitterend !! Echt heel erg mooi geworden.

Jantine zei

Ohhh je kerstquilt is prachtig geworden!