vrijdag 25 september 2009

Een oude vriendin komt langs....

Nou ja, bij gebrek aan oude vriendinnen hier moet ik lieve Jane( of terwijl Dear Jane)toch zo benoemen. Wat weten jullie nog vorige herfst raakte ik zo geboeid van der werkjes dat ik dit toch ook eens wilden gaan proberen. Nu ging dat geruime tijd goed tot ik plots 2 blokjes niet meer in elkaar wist te krijgen. En dus belande mijn vriendin overal elders over de wereld behalve bij mij. Totdat ik gister weer zo lekker met het siggie bezig was( gemaakt naar een van die Dear Jane blokjes). Hmmmm, dat is toch weer wel leuk. Vervolgens weer een patroontje overgetekend op het freezerpapier om het vervolgens uit te knippen. Stofjes zoeken tussen mijn zwart/witjes voorraad en hup, ik ga er weer voor! Dus eindelijk is er weer een nieuwe bij. Het begin is gemaakt.
O ja, en na zo een super benauwde dag is het vandaag heel wat aangenaamer. Na de zon is het vannacht begonnen met regen. Maar nog steeds heerlijk zacht weer. En dus heben Sam en ik vandaag wel drie keer het loopje naar boven gehad. Zo genieten, onder het parapluutje, zonder een zuchtje wind en toch nog 20 graden. En met de gezondheid gaan we langzaam vooruit. Wel ben ik regelmatig hees, en verdenk daar de puf weer van. Heb ik al vaker gehad, maar de rest van d gezinsleden vinden het wel lekker zo nu en dan. Kan ze niet zeuren over kamers opruimen en zo. Maar dan schrijf ik toch briefjes......ik ben zo maar niet afgeschreven!

5 opmerkingen:

Mascha zei

Wat leuk en mooi om Dear Jane in de kleuren zwart en wit te doen. Heb ik nog niet eerder gezien. Heel mooi. Ben blij dat jullie wat opknappen.
Groetjes Mascha

Francien zei

oh ja dat wordt weer mooi Miranda..zwart/wit vind ik altijd wel iets aparts hebben...hoe is het met Sam...had hij de naaldjes nou opgegeten of niet?? als ze er maar weer uitkomen en niet aan zijn ingewanden gaan plakken...je schrok je rot zeker...goed dat jullie allemaal opknappen...
fijne zondag groetjes Francien.

http:quiltendewilma.web-log.nl zei

Fijn dat jullie weer aan de betere hand zijn!! Wel vermoeiend hoor a;s je stem je in de steek laat....
Leuk dat je weer verder gaat met je dear jane!!

Lida zei

Hoi Miranda,
Wat leuk dat je ook de CWD hebt en dan dat andere boek, dat ken ik nog niet! Als je aan de CWD begint, ga je dan ook meedoen op de lijst, update elke 14e van de maand!En dan een zwart witte Dear Jane, gewaagd hoor, maar wel apart!
Hoop dat jullie allemaal weer zijn opgeknapt en wens je nog een fijne zondag samen! Groetjes uit Maassluis, Lida

Anoniem zei

O wat leuk dat je op mij site bent geweest, je snapt natuurlijk wel, dat ik nieuwsgierig was , wie je dus was! Nu daar ben ik dan, wat een gezellige site heb je, ik ga je meteen op mijn site zetten.
Doe je ook mee aan de CWD elke maande 14de, dan zet ik je meteen daar neer, het is leuk , dan kijken we bij elkaar gezellig wat we al zo gedaan hebben.
Mooi dat zwart/wit dear Jane, zo anders,
Groetjes Joke Zweden