vrijdag 18 september 2009

Mijn weggevertje is aangekomen in Belgie



Gelukkig, want ik zat er toch een beetje mee. Maar Yvonneke was zo vriendelijk geweest om het mij ook nog te mailen. Ja, dat ik met mijn hoofd in de sterren zat en dus geen tijd genomen had om even mijn post te checken........vond ik het een dag later pas. Mocht je haar verhaal willen lezen klik dan maar even hier: http://sommeke.web-log.nl/sommeke/2009/09/--en-.html.


Wat ook weer bevestigd werd is dat de wereld toch klein is. Want bij het zien van haar adres kreeg ik meteen de straat voor ogen. Blijk ik daar 4 jaar geleden een paar keer per week in haar straat geweest te zijn. "Mijn" mozaiekschool was toen nog daar gevestigd. Is dat geen toeval?
Foto's zijn trouwens van Yvonne.

8 opmerkingen:

My name is Riet zei

Ja de wereld is klein. Mooi cadeau heb je daar weggegeven. Ik moet ook eens aan zoiets gaan denken ik loop gauw naar de 200ste keer. IK heb alleen nog geen idee hoe ik dat ga aanpakken. Moet nog zoveel leren :))
Fijn weekend.
Riet

Petra zei

Zo zie je maar weer, toeval bestaat wel! Echt leuk.

supergoof zei

Geweldig zo'n cadeau!
En grappig hè, dat je nu precies weet waar Yvonne woont.
Groetjes vanuit een zonnige Hollandse polder!

Annelies zei

Wat een toeval. Een hele kleine wereld !

Francien zei

Nou ze is er heel blij mee heb ik gelezen op haar blog Miranda...en wie zou dat nou niet zijn.... je hebt gelijk als je zegt dat het hier in Holland duur is...als ik de prijzen bij jullie vergelijk...de stoffen en de quilttijdschriften, geen wonder dat mijn spaarvarkentje " boos "is..soms bestel ik van jullie vandaan omdat de dollar nu gunstig is...alleen de inklaringstax en de verzendkosten zijn ook niet mis...doorsparen maar...het is niet zo dat ik niks heb...kan heel tevreden zijn...
en je quilt wordt zeker prachtig!!
groetjes Francien.

christine zei

hallo Miranda

ik lees op de verschillende logs steeds jouw reactie,s en ja ik ben heel nieuwsgierig dus ik kwam een een kijkje bij je nemen . wat een mooi sterren heb je gemaakt voor de antieke van guute wist niet dat jij er ook bij was . ik had me wel aan gemeld maar ben er nog niet mee bezig zal wel van de winter worden.
ik ga wat vaker bij je langs komen nu ik weet hoe mooi jij quilt . leuk om iets uit amerika telezen. groeten van christine uit overijssel nederland

Guute zei

Allez zeg, de wereld is wel klein! En met je hoofd in de sterren? Die moeten in de quilt hoor.

Yvonne aka sommeke zei

Nog eens bedankt Mirreke, ik ben er superblij mee!
'k Hoop je ook ooit eens in levende lijve te zien!