woensdag 16 september 2009

Er gebeurt hier weinig meer dan dat ik lekker kan wandelen met onze Sam. Het weer is nog altijd goed. Al zal er deze middag een buienfront gaan naderen. Dit is wel al te zien want de wolkenmassa komt er weer aan. Ondertussen ben ik weer terug aan mijn Wishje begonnen om deze 's avonds te quilten. Het einde komt hiervan in zicht nog iets meer dan 1 buitenrandje. En dan pas mag ik de rand vastnaaien. Ondanks dat het veel werk is vind ik het wel wat therapeutisch hebben. Verstand op nul en de steken komen en gaan en vormen steeds meer een mooier geheel. Een foto hebben jullie nog tegoed, want laat nu net de batterij leeg zijn. Eerst weer even het toestel opladen dus. Verder ben ik druk aan de puzzel gegaan hoe ik mijn hoek opvulling van het antiekje wel niet zou maken. Het orgineel maakte het een beetje te zoet naar mijn idee. Ligt misschien ook aan het feit dat ik er in eerste instantie een licht roze en grijs zilver stofje voor had gepakt. En na wat verschillende variaties te hebben bekeken ben ik op dit resultaat gekomen. Het heeft wel wat denk ik. Voor wie denkt waar ik dit vandaan heb.....zoiets zit ook op een stel schoenen van mij. Nu nog een rand, wat zeg ik twee randen eromheen verzinnen. Kortom ik ben nog wel even aan het puzzelen. En aan het naaien dus.

Verder heb ik nog verwoedde pogingen gedaan om mooie plaatjes te schieten van wat vlinders. Want er vliegen hier zeer mooie exemplaren. Kijk maar even mee.




En heeft onze Sam een nieuwe zitplaats gevonden, waar hij vooral lekker zit als er een persoon boven of buiten is. Lekker overzichtelijk vindt hij dat....

13 opmerkingen:

Else zei

Leuk je hoekjes! Waar een paar schoenen al niet goed voor zijn (lol) OHHHHH wat een mooie vlinders! fijne dag, groetjes uit een zonnig Huizen, Else

My name is Riet zei

Wat een prachtige vlinders en schitterend gefotografeerd. De quilt wordt vast heel mooi. Lekker zo te puzzelen.
Groetjes van Riet

Francien zei

Sam wordt prachtig zeg...wat een schitterende hond Miranda...en die vlinders...wat zijn ze groot zo te zien...maar wat een kleurtjes ook....en je sterretjes zijn leuk geworden...wat een mooie stofjes heb je gebruikt...ben zo benieuwd naar het eindresultaat...
groetjes Francien.

Bibi zei

Da's een mooie uitkijk post hoor, dat heeft ie goed bekeken;-). Je bent lekker bezig zo, ben weer benieuwd naar het eind resultaat. Je vlinders zien er mooi uit.
Groetjes uit Liberty!

Petra zei

Hi hi hi, billen net 1 trapje hoger ;-)
Heerlijk als ze zo hun gangetje kunnen gaan!

Petra zei

Mooi, he, die vlinders? Ik kan daar ook zo van genieten. Ha ha, die Sam, Cosmo doet hetzelfde, maar dan op de trap van het deck, zo ziet hij goed, wie er langs de tuin loopt ;).

Ingrid zei

Hi Miranda wat een gezellig blog heb je. En je antieke quilt sterren vorderen al goed zeg. Ik moet er nog zeker 17 maken.
Ik kom vaker hier kijken hoor !!

groetjes uit Zwijndrecht

Lida zei

Hallo Miranda,
Kwam vis Sommeke op jouw blog en heb net een heel stuk zitten lezen, wat woon je in een prachtige omgeving, met herten en vogels, schitterende bloemen, Wauw!
Ik hoop nog eens terug te komen, want ik vind je Antieke erg mooi worden en ben benieuwd naar het eindresultaat!
Groetjes Lida

Annelies zei

Wat een mooie applicaties naast je ster.

Shirley zei

Miranda dat heb je heel mooi opgelost, die hoekpatroontjes, en wat ben je al ver met de sterren! Ik ben net halverwege het snijden en ben aan mijn 3e kopje koffie toe. Schattig quiltwinkeltje in de buurt trouwens!

greet's foto's zei

oh, wat een poepie he, ze kunnen van die gekke dingen doen,en hij blijft mooi zitten hoor.maar wat heb je een mooie vlinders daar.Ik zou de hele dag vlinders gaan fotograveren,geweldig hoor,genieten maar.

oma nijn.

Anoniem zei

simply beautifully captured shots....lovely!

Barnyard Country Gifts zei

Wat een geweldig gezicht, Sam op de trap. Je sterrenquilt wordt heel mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Geweldige winkel trouwens in je vorige logje. Vandaag bij ons een heerlijke zonnige en warme dag. Heerlijk buiten doorgebracht en weinig gedaan.
Fijn weekend uit een zonnig Nederland, Annemieke