maandag 28 september 2009


Afgelopen vrijdag en zaterdag regende het zo ongeveer constant. Vooral op de zaterdag hoosde het. Tjonge jonge.....letterlijk met bakken tegelijk. En dus weer om mij Wish quilt proberen af te maken. Want ondanks dat ik behoorlijk wat tijd er weer in gestoken heb, ben ik er net niet geraakt. Mijn hele vel ligt zo ongeveer gelift van mijn middenvinger van het vele geprik erin. Maar denk dat ik nu nog een paar uur nodig heb om de rand vast te maken. Want ook dat wil ik met het handje doen. Even gauw meekijken dan....




In de namiddag kwamen de Engels vrienden weer en aten we een gezonde salade vol met groente/fruit en nootjes en uitgebakken bacon met een sinaasappel-mosterd dressing met tonijnsteak. Voor de kids een shoarma en pepperonie pizza en allemaal ijs met aardbeitjes toe. En eindigden we de gezellige avond met een partijtje kaarten.

En ook heb ik eindelijk de sterretjes aan mijn vierkante blokjes genaaid met een rand natuurlijk. Manlief is erg tevreden over het resultaat en vind deze roze/rood/grijs/zwart combi de mooiste tot nu toe......nou ja, het is toch erg lief dat hij meeleeft niet....want zeg nou eerlijk.....ieder zijn ding. Nu ben ik net op tijd klaar, want laat nu gister de volgende reeks gebruiksaanwijzingen op de yahoo-site staan. Dus mag ik ook daar weer verder mee. Overgens die andere is de orginele.



En zoals je kan zien moet ik ik nog wel een randje of wat doen.

Oja onze gezondheid gaat steeds meer vooruit. Bedankt allemaal voor het medeleven, dat doet een mens goed! Sam lijkt geen na(ald)delen van de schranspartij te hebben. Hij is vrolijk en zo nu en dan lekker uitgelaten. Maar na een lekkere wandeling of zijn dagelijkse kluifje heeft hij na zijn bakje water nog maar zin in een ding......lekker liggen op zijn kussen of de grond om vervolgens heerlijk naar dromenland te vertrekken.

En mijn borduursel .......

9 opmerkingen:

Petra zei

Die regen hebben wij gezien op tv bij de football wedstrijd van Virginia Tech! Je hebt je in ieder geval niet verveeld!

Francien zei

Nou het velletje is het waard hoor Miranda...wat een prachtquiltje wordt het, leuke kleurtje...stitchery...helemaal "my cup of tea"
Je vrienden zullen gesmuld hebben van de salade...lijkt me heerlijk en gezellig af en toe zulke visite...de at quilt wordt ook mooi...wat een lap!!de tijdsdruk hou mij altijd tegen om met zulke challenges mee te doen...maar het wordt wel een schitterende quilt...
lekker dat jullie weer opknappen...gaat niks boven gezond ( en happy) zijn...Sam heeft echt geen "hondenleven"zo kan hij het zeker jaaaaaren uithouden...heerlijke hond!!
En je borduursel..meid je bent ook van alle markten thuis...prachtig!!
groetjes Francien.

Anoniem zei

Dat jij je vingers voelt, kan ik me best voorstellen !!
het zijn ook nogal wat steekjes!!!

Het word wel sjiek!

groetjes Thea

Cindy at her Country Home zei

Oooohhhhh Miranda, wat MOOI allemaal! Dol op je kleurgebruik en wat zijn je quilts prachtig aan het worden. Op het moment mis ik dit zo erg, was alleen maar in de voorbereiding bezig van de herfst. Ook heeeel leuk om te doen maar een lekker quiltje in je handen laten groeien vind ik heerlijk.
Des te meer ga ik maar een bezoekje bij jou brengen om ervan te genieten, ok? Fijn dat gezondheid weer beter gaat. Las hier de weersberichten en volgende week zal de herfst bij ons in het land binnen komen waaien... Veel liefs en een pompoen groetje van Cin x

My name is Riet zei

Wat een schitterende quilt gaat dat worden. Mooie kleuren ook.Ik ben ook weer begonnen met quilten. De lessen zijn weer begonnen, alleen maar eens in de twee weken dus dat schiet niet zo op maar ik ben er toch blij mee want ik heb zo nou en dan een stok achter de deur nodig.
Groeten van Riet

Yvonne aka sommeke zei

Véél bloed, zweet en tranen bij de Wishquilt! Even doorbijten (doorprikken?) nog, hij wordt zo mooi!
Bravo ook voor de AQ, op tijd voor de volgende stap!
QuiltZE nog!

yvonne zei

Ik zie dat jij ook met verschillende dingen bezig bent.
erg mooi gaat het allemaal worden. groetjes yvonne

Mascha zei

Ben blij dat je je weer wat beter voelt want ziek zijn daar hebben wij helemaal geen tijd voor. vind je ook niet? Wat is die Wishquilt mooi maar wel veel werk zo te zien. En je antieke quilt is ook al zover af, ik moet nog de rand doen. Je man heeft helemaal gelijk dat de kleurencombinatie erg mooi is. Heel veel groetjes, Mascha

katrien zei

Wat is je AQ al mooi.En je borduurtjes ook al zo leuk.