maandag 19 oktober 2009

Siggies....

Kijk dat gebeurt er nu als je iets nieuws doet. Inmiddels heb ik totaal al drie siggies binnen en vergeet het gewoon te laten zien aan jullie. En ze zijn zo leuk!

Vanaf vandaag, deze ochtend schijnt eindelijk weer de zon, na een week vol regen, mist en zware bewolking. Vannacht bereikte hier de nachtvorst ons gebied. Dat houdt in dat de bomen nu hier in de omgeving ook aan het verkleuren zijn geslagen. Gisternacht werd het net geen 0 graden, maar je ziet de omgeving nu steeds mooier verkleuren. Dus zal ik straks een stukje gaan rijden om wat mooie plaatjes voor jullie en mezelf te gaan schieten. De foto's hieronder zijn gister gemaakt tegen de zwaar bewolkte lucht. Zo zie je dat de kleuren dan lang niet zo mooi zijn.

En ook de blaadjes op de grond......zijn niet zo mooi rood als dat ze in werkelijkheid zijn. Opa nu mag gaan komen ...........nog een paar nachtjes slapen en dan mag ook hij deze prachtige wereld komen aanschauwen. En hoe de weersverwachtingen zijn voor de rest van de week....... zon! Met hopelijk donderdag weer 20 graden. Zitten wij er eens even goed voor.

9 opmerkingen:

My name is Riet zei

NOu heb ik toch geen idee wat siggies nou weer zijn. Ja ik zie wel handtekeningen maar is dat een kaart of iets van stof.
Fijn dat je nou weer eens mooi weer krijgt.
Groeten van Riet

Petra zei

Wat grappig die Siggies!
Ja jullie opa en mijn vriendin komen op precies de goede tijd nu he?
Hier ook na de nachtvorst van vannacht meer kleuren te zien. Al is het toch een stuk minder dan bij jullie nog denk ik.

katrien zei

Leuke siggies.

Else zei

Ik vind de herfst ook heel mooi van kleur! En van de kou heb ik geen last, ik zit heerlijk onder Safe Haven.(lol) Leuke siggies, word het een quilt of wat ga je er mee doen? groetjes vanuit een nachtelijk Huizen, Else

ik zie dat je ook een siggie uit mijn geboortedorp hebt ontvangen (hihi)

Bibi zei

Leuk zeg die siggies, grappig idee.
Die foto met die twee rode blaadjes vind ik wel wat hebben.
Gezellig dat je straks weer bezoek krijgt, hopelijk is het dan nog steeds zo mooi, hier heeft de sneeuw toch wel veel van de mooie kleuren weggevaagd.

Miranda zei

@Riet: Siggy's zijn een uitwisseling van dit soort blokjes. Wereldwijd zenden mensen dit soort blokjes met een aanvullend briefje over de gene die het verstuur en laten soms op deze manier hun hobby, land, verzameling of wat die persoon maar wil maken om naar jou te verzenden. Wel moet het wasbaar zijn. Verdere info kun je vinden bij Annelies http://quiltsandsiggies.web-log.nl/quilts_and_siggies/

Anoniem zei

Schreef je daar al eerder over? Dan heb ik dat gemist! Ik weet niet wat siggies zijn!!Sorry!

Ik zie wel dat ze gemaakt zijn op stof maar wat de bedoeling er van is......

Ben benieuwd naar je herfstfoto's!

Moet zelf ook eens rond gaan kijken, maar in Nederland kan dat te voet!Zo klein als we zijn!

Groetjes Thea, en geniet van de mooie herfstbeelden die je tegen gaat komen!

Unknown zei

Oh die siggies zijn wel leuk, jammer dat ik geen tijd heb. anders deed ik mee. Ben dadelijk benieuwd naar de quilt van siggies.

Groetjes van Sylvia

Unknown zei

Dat is wel leuk die siggies. Meteen gegoogeld en mooie quilts van siggies gezien. Als ik tijd had deed ik mee...

groetjes Sylvia