woensdag 21 oktober 2009

Indian Summer foto's

Hohoho, niet zo snel.... Mag ik even tussendoor wat vertellen: Terwijl het vrouwtje foto's heeft gemaakt van de omgeving snurk ik wel lekker in mijn kooitje. We zijn net al een lekker eind wezen wandelen. Daar word ik altijd zo moe van.....
Trusten! Sam
Vandaag is het weer prachtig! Gewoon weer korte broeken weer, let wel zolang de zon schijnt! En zelfs in de schaduw meet de temperatuur 22 graden. Da's weer even lekker. De deur staat open, zodat onze Sam zowel binnen als buiten kan zijn. Want schreef ik niet dat ik afgelopen maandag foto's zou maken......nu de kleuren waren nog niet zo mooi als vandaag. Dus vandaar opnieuw een stukje rijden en voila ..... hier zijn ze dan


Herken je die boom en die bladeren van voorgaand schrijvens? Wat een kleurverschil niet met de zon erop. En wat dacht je van de zonsopkomst zo tegen half zeven......


En dat terwijl ik vorige week de heren in de donker al richting het werk bracht.
Verder zijn die huizen, waaraan ze begonnen te bouwen een paar maanden geleden al zo goed als af. De eerste bewoners wonen er zelfs al! Maar ook de tuinen van de achterste rij is aan gelegd met gras en enkele struiken.



Dan rij ik verder en zie oa dit








O ja, deze foto is getrokken door manlief terwijl we afgelopen weekeinde boer zoekt vrouw zaten te kijken. Zijn onze ouders ook weer blij. Vooral opa Piet, kan die ons herkennen bij aankomst!
Grapje....

16 opmerkingen:

Francien zei

Weltrusten handsome Sam!!
Prachtfoto,s Miranda...wat een kleuren in de herfst hè?! als je ze zo zou schilderen gelooft niemand het...en 22 graden is ook voor mij de ideale temperatuur...heerlijk..leuke foto van jullie!!
groetjes Francien.

Unknown zei

Och, ik denk dat opa jullie wel herkent hoor.
Zeker Jack, met dat licht op jullie, lijkt hij steeds meer op zijn overgrootvader (hihihi)

Yvonne aka sommeke zei

22 graden en herfst? Goed hé!
Ik vind herfstkleuren ook prachtig!

Shirley zei

mooie kleuren zeg, wat kan je daarvan genieten he, zoiets eenvoudigs. Dat daarvoor bus-trips voor georganiseerd worden snap ik wel.

katrien zei

Prachtig hé die herfstkleuren.

My name is Riet zei

Wat een mooie foto's, prachtige kleuren en nog zo'n lekker weertje
Groeten van Riet

Petra zei

Heerlijk is het weer, he? We zijn vandaag de countryside ingegaan, ik heb echt genoten!

Petra zei

Nou het is zeker aan het kleuren. Leuk om nu de omgeving te zien. Ik kijk er nu toch anders naar. Het is echt heel mooi bij jullie.

Van de week stond er trouwens een heel stuk in de Wall Street Journal over Roanoke en omgeving. Dat er op het moment zoveel mensen naar toe verhuizen. Het is echt een heel gewild gebied.
http://online.wsj.com/article/SB10001424052970204333804574167291060163488.html

Anoniem zei

Dat is boffen 22 graden!!Geweldig.
Maar je hebt niks te veel gezegd, wat een mooie herfst foto's!

Vooral die met de vervallen schuur,dat is een schilderij waard!
Supermooi!

Leuke foto van jullie!

Wij hebben hier regen,dus niks genieten van de herfst!

Groetjes Thea

Mascha zei

Wat is de natuur toch mooi in de herfst. En dan ook nog 22 graden. Heerlijk.
Groetjes Mascha

Lida zei

Hoi Miranda,
Je foto's zijn om van te genieten, wat is de natuur daar prachtig! Die kleuren, wauw!!Inspirerend!
En geef Sam eens ongelijk, wat is er heerlijker dan lekker lui in je mandje toe te kijken hoe anderen bezig zijn?? Fijne herfst, groetjes
Lida

Daniëlle zei

Hoi Miranda, wat leuk dat je bij mij op visite bent geweest!! Altijd welkom hoor! Nou, hier niks kortebroeken hoor, zo langzamerhand kan de winterjas uit de kast:) Kleuren doet het bij lange na niet zo mooi als bij jullie daar! Hier is Yvette net uitgeweest en gaat weer in de slaapmode, snurkgeluid en al:)))
Mooie dag nog verder!!

oma leentje zei

Wat is het toch mooi in de herfst bij jullie. Ik was 5 jaar geleden omstreeks deze tijd op bezoek in Canada, heb ik ook zo genoten van die prachtige kleuren. En lekker tempratuurtje hebben jullie zeg. RUILEN?????????? Lieve groet Leni

Inge Slaats zei

Schitterende foto's Miranda! Mooi is het daar bij jullie!

conny ten berge zei

Wat een prachtige herfstfoto's!

Johanna Zweden zei

Wat wonen jullie daar mooi! en wat een prachtige kleuren.
Heerlijk dat het nog zo lekker warm is.
Hier is het grauw en grijs, en rond de 0 gr.
Gr Joke