maandag 21 december 2009

Helaas.....

Nadat gister manlief me belde, om te vertellen dat hij niet eens van onze oprit kwam, waar hij uren gewerkt had om 50 cm sneeuw te verwijderen., Vertelde hij dat hij dus niet eens weg kon geraken. Gelukkig belden er vrienden om hem een goede reis te wensen, die vervolgens aanboden om hem met een truck hem naar het autoverhuurbedrijf te brengen. Yes......bleek deze niet eens open te zijn!!!!! Maar gelukkig bedachten ze dat in Roanoke op het vliegveld misschien nog auto's verhuurd werden. Wat een geluk, dus werd er naar Roanoke met James gereden en kwamen ze ook weer samen terug, dit maal achter elkaar. Bij hun bleef hij slapen, want die wonen dicht bij de grote weg , de 460, zodat hij zonder al te veel moeite toch zou kunnen gaan rijden de volgende ochtend. Dus al voor dag en dauw vertrokken met een minimale reistijd van 4 uur voor de boeg, richting Charlotte. Zonder al te veel oponthoud is hij 4 uur van tevoren aanwezig!!!! Maar de moed zakt hem in de schoenen als blijkt dat er zeer veel mensen daar zich verzameld hebben en de sfeer is om te snijden. Van vriendelijkheid is geen sprake meer en niemand laat iemand passeren...... Waar een rij begint is ook niet duidelijk want ze staan als haringen op een tonnetje, dan maar ergens aansluiten in de hoop in een goede rij te staan .....
met als gevolg dat hij 5 uur later ziet dat zijn vliegtuig met een uur vertraging vertrokken is......En na nog eens 3 uur in die zelfde rij te blijven staan, is hij eindelijk aan de beurt!!!! Natuurlijk is alles vol, maar toch probeert hij nu over een aantal dagen toch via Washington te komen, om op eerste kerstdag aan te komen, en vervolgens 3e kerstdag weer terug met ons te vliegen. Wat een pech! Dus weer een auto huren en weer ruim 5 uur terug naar Roanoke, waar Paul hem weer ophaalt. Nu maar hopen dat de sneeuw zal gaan verdwijnen binnen die tijd, want gister zou er op de meter sneeuw die daar al lag nog eens 50 cm bij komen. Maar ook wij zitten hier ruim in de 30 cm sneeuw! De snelweg ligt wel open, maar in de stad is het hier ook nog glibberig en ze verwachtten nog meer sneeuw tegen de avond. Waardoor verschillende afspraakjes al niet doorgaan......

15 opmerkingen:

Chris zei

Ach Miranda, wat een pech!! Zo ongezellig, voor jou maar ook voor je man. En dan hier ook nog in de sneeuw, zodat afspraakjes niet door kunnen gaan. Probeer toch maar te genieten van de dingen die er wel zijn, en ik hoop van harte dat het je man lukt om toch nog deze kant op te komen. Heel veel sterkte joh!

Yvonne aka sommeke zei

Ik moest gisterenavond aan jou (of eerder aan je manneke) denken. Virginia was hier in het nieuws met al dat sneeuwgeweld!
Ik duim dat het hem toch nog lukt! 't Is nu al zo zonde van de verloren tijd!

ria vogelzang zei

Nou maar hopen dat het niet opnieuw gaat sneeuwen en de toestanden meevallen. Wat een ellende zeg!!
Groetjes uit een sneeuwwit (ook ongeveer 30 cm. sneeuw) Ommen in Nederland!

My name is Riet zei

Oh kind wat een ellende allemaal met die sneeuw. Het is mooi op een plaatje maar als je er mee temaken krijgt is het alleen mar vervelend. Hopelijk redt hij het nog om hier te komen. Sterkte ermee

Petra zei

Joh, wat ontzettend balen! Het is ook wel echt heel erg veel sneeuw. Echt naar voor jullie!

Anoniem zei

Jeetje zeg, dat is balen... Nooit hebben we hier in Nederland sneeuw, en nu val je meteen aan beide kanten met je neus in de boter. Ik hoop dat het nog lukt om je man naar Nederland te krijgen!

Annelies zei

Wat een pech !! Ik hoop echt dat jullie met de Kerst samen zijn.

Cindy at her Country Home zei

Hé lieverd, het zit toch allemaal ook niet mee. Sneeuwval is heel mooi en geeft ook pret met zich mee maar voor diegene die moeten werken en mobiliseren is echt niet leuk en kan zelfs gevaarlijk zijn. Vandaag ben ik ook wat later gestart met werken omdat ik de auto niet eens open kreeg en ben eerder naar huis gegaan. Over een stuk waar ik normaal een half uur onderweg ben, nu dus een uur. Morgen weet ik niet of het gaat lukken om te werken met de verwachte ijzel.
Maar probeer het beste ervan te hopen Miran, voorlopig ben jij nu veilig met je gezin. Natuurlijk jammer van de gemaakte afspraken, komt nog wel een keer. Nu hopen dat je man toch met Christmas kan overkomen! Ik hoop het echt voor jullie lieve familie. Als je dicht bij Veenendaal zit dan wil ik je hierbij zeggen dat je van Harte Welkom bent en drinken we samen een lekkere warme choco op goede hoop, veel liefs van Cin x

Anoniem zei

aah dat is zeker balen zeg, ik duim voor jullie dat hij wel kan vliegen en snel ook, want samen is veel gezelliger!

Sandra zei

Wat erg jammer seg.
Ik hoop dat jullie snel weer samen zullen zijn.

conny ten berge zei

Dit wordt voor jullie een kerst om nooit te vergeten, maar ik hoop toch echt dat je DH nog kan komen. En probeer ondertussen te genieten van je dagen hier in ons ondergesneeuwde landje!

greet's foto's zei

ach miranda,wat jammer dat hij er niet doorkomt,zou niet gezellig zijn dat hij zonder gezin moet doen en jullie zonder man en vader.het is dit jaar wel extreem hoor met dit weer.ik zal voor jullie duimen hoor.

groetjes oma nijn

Lida zei

Wat vervelend voor jullie, hoop dat het toch nog gaat lukken om samen kerst te vieren! Nu vandaag kun je waarschijnlijk redelijk reizen hier, dus misschien kun je toch nog wat afspraken maken. Nog geen pakjes dus die kom ik dan na de kerst wel bij je bewonderen en dat terwijl jij mij zo heerlijk hebt verwend! Ondanks alles wens ik je toch een heel fijne Kerst! Groetjes
Lida

Corrieneeltje zei

Miranda, ook al weet ik dat je geen pakketje hebt kunnen openmaken, ik kom je toch even groeten en je veel voorpret wensen op het cadeau dat thuis op je wacht. Misschien neemt je lief het wel voor je mee!
Ik wens je heel mooie feestdagen toe!

Anoniem zei

Ha lieverd wat een narigheid bij jou! Ik hoop dat alles nog goed komt.
Ook hier zijn we letterlijk en figuurlijk ingesneeuwd, maar gelukkig draait alles normaal door.de wegen worden opengehouden,
Ik hoop toch dat je een fijne kerst hebt.
Wij wensen je een hele fijne kerst toe en een heel gelukkig en gezond en liefdevol 2010 toe, met veel creativiteit.
Liefs Joke en Angus