zaterdag 19 december 2009

Let it snow! of is het meer I'm dreaming of a white Christmas?

Afgelopen woensdag was het dan zover.... Jack bracht de kids en mij naar het vliegveld in Roanoke. Nou Joey eigenlijk. Want die heeft nu van begin deze maand zijn officiele rijbewijs binnen. Tegen drieen vliegen we richting Washington Dulles en tegen zessen vliegen we daar richting Brussel, waar we donderdag ochtend een uur later dan geplant om acht uur landen. Eenmaal in de auto begint het langzaam te sneeuwen en zien we voordat we het Zeeuws Vlaamse induiken de wereld veranderen in een kerstkaartjes landschap......wie had dit nu gedacht!
Mijn gedachten gaan naar mijn mannetje.....want inmiddels ligt ook in Virginia een dik pak sneeuw, zo dik dat de vlucht waarmee hij morgen naar Nederlands zou komen afgelast is......en hij pas a.s. donderdag de eerstvolgende vlucht zou hebben......Help, want direct na de kerst gaan we weer terug. Zou het niet veel leuker geweest zijn andersom? Nu maar hopen dat hij nog iets anders kan regelen....

16 opmerkingen:

katrien zei

Ja de sneeuw is er nu al maar of ie er nog is met kerst dat is een ?????.oei vlucht van DH afgelast,das pech.
Nog een vraagje.Weet je soms of je pakje intussen aangekomen is ?Maak me een beetje zorgen,werd door je ruilpartner op 4 dec verstuurd.

Chris zei

Oh Miranda, wat een gedoe. Van de sneeuw in de sneeuw. Ik hoop zó dat je man toch eerder kan komen en jullie een fijne tijd samen kunnen hebben. Hoe dan ook, hele fijne dagen hier in Holland met veel genieten en plezier!! Liefs van mij.

Sandra zei

Wat een verrassing voor jullie. Zo vaak sneeuwt het niet hier hé. En dan net wanneer jullie komen en hopelijk zijn jullie dan gauw weer samen.

Welkom en prettige kerstdagen, Sandra.

My name is Riet zei

Ah, je bent in Nederland en midden in de sneeuw terecht gekomen. Hopelijk kan je man nog komen. Sneeuw is ook niet alles hè maar wel mooi.
Fijne feestdagen

Lida zei

Hoi Miranda,
Hoop dat je man toch nog op tijd naar hier kan komen, want een Kerst zonder hem is natuurlijk niet half zo gezellig, dus ik zal voor jullie duimen! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, geniet maar lekker van je Hollandse Kerst en van je familie! Fijne dagen, groetjes
Lida
P.S. de 23e mag ik alles laten zien!!

quilting Jeannet zei

Wat fijn Miranda dat je weer in Nederland bent met de kerstdagen, wel sneu voor je man joh.
Jij komt toch uit Zeeland ? vlak bij ons, ZH eilanden, zwaai je even als je de haringvlietdam over komt ?

groetjes, Jeannet

Petra zei

Joh, wat vervelend, dat je man pas zo laat weg kan! Het is hier inderdaad bar en boos, de vliegvelden zijn gesloten hier in Washington, er ligt een halve meter. Ik duim, dat hij toch een eerdere vlucht kan krijgen.

Yvonne aka sommeke zei

Ai ai, manneke te laat, dat is niet fijn!
Ik wens jullie toch superfijne feestdagen toe, met of zonder sneeuw!
Kuuuus vanuit Antwerpen/België

Karin zei

ai dat zou jammer zijn als je man pas donderdag zou kunnen vliegen naar NL!! Ondertussen genieten jij en de kinderen maar lekker in NL!! Veel plezier!

groetjes uit Chicago!

Cindy at her Country Home zei

Lieve Miran, ben je in Nederland? Gaaaaafff, "welkom thuis". Hoop dat je man het gaat halen met z'n vlucht voor kerst, ik duim voor jullie. Geniet maar heerlijk van deze tijd in Nederland en op het weerzien van jullie dierbaren, Liefs en vooral warme "snowy" groeten van Cin x

Francien zei

Nou dat was ook niet de bedoeling Miranda zoveel sneeuw ineens...het is prachtig nu en met sneeuw komen natuurlijk ook de problemen als je ergens naar toe moet.. voor de Kerst moeten veel mensen rijden/vliegen...hoop dat je DH op tijd komt nog...wens jou fijne dagen in Holland...een gezellige Kerst en vast een gelukkig 2010..
groetjes Francien.

conny ten berge zei

Geniet van je dagen in Nederland, en hopelijk kan je DH toch wat eerder komen.

Bibi zei

Leuk dat het toch een witte kerst gaat worden, en nog in Nederland ook! Ik hoop dat je man toch nog lang genoeg mee kan genieten. Veel plezier!

Annelies zei

Ja, de sneeuw heeft vele gevolgen. Zonder sneeuw zou ik nu niet achter de computer zitten.
Ik hoop dat jullie snel weer bij elkaar zijn.

Mascha zei

Ik hoop toch echt voor je dat je man op tijd in Nederland is.
Groetjes Mascha

Giovanna zei

ik kruip net achter de computer om je te bellen. Om weer een beetje op de hoogte te zijn van het wel en wee van jullie lees ik je blog. Leuk dat jullie hier zijn. Geniet van ons winters landschap en duimen dat Jack er inderdaad is met de kerst. Veel plezier en we spreken elkaar rond de jaarwisseling.
Groetjes Giovanna