dinsdag 29 december 2009

Kaarsjes branden...


Zat ik deze morgen nog een beetje in een dipje, omdat we de gezelligheid zo misten van onze familieleden en vrienden .......,
Dan ben ik zo weer met beide voetjes op de grond beland door het lezen van Supergoof blog( zie hiernaast). Haar zoon Dick(die iets ouder is dan Joey) ligt al even verplicht in coma....., gevelt door een vreselijk virus ...... en of we allemaal een kaarje willen branden .... om hem en zijn familie te steunen.....
want dat zal voorlopig nog wel even zo blijven. Want zonder deze geneeswijze zou hij het niet overleven... Heftig niet!
Dat maakt ons gemis van die gezelligheid ineens iets heel kleins.

6 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Verschrikkelijk he?!! We leven inderdaad al van voor de kerst mee met Ingrid en Hans en hun familie.
Het lijkt me nog steeds kritiek, alhoewel ze dat woord niet gebruikt; maar als je maar één dag vooruit mag kijken...
Goed dat je een kaarsje voor hen brandt, zelf ben ik meer iemand die dan bid(en doe dat dus ook). Het lijkt me wel fijn dat er zoveel steun en meeleven komt van alle kanten.
Groetjes en geniet maar van al je lieverds! Ria.

Chris zei

Ja, als je zoiets leest worden je eigen zorgen of verdriet gelijk veel kleiner.
Fijn dat jullie het tòch gezellig hebben gehad hier in Nederland en familie en vrienden weer hebben ontmoet. Dat heb je nodig hè, zo af en toe! Wat een hectische toestand met dat alarm, geen tijd om even bij te komen en weg te dromen, gelijk aan de bak! Hier ligt sinds vannacht weer sneeuw. Wel heel erg mooi hoor!
Miranda, ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarswisseling en tot volgend jaar!

WilmaKuin zei

Ja dit brengt je wel weer even met de voetjes op de aarde!! Vreselijk nieuws....

De kerstdagen waren wel erg gezellig zo te zien. Ik kan mij voorstellen dat je dit wel weer even gaat missen....

Yvonne aka sommeke zei

Om de één of andere duistere reden had Bloglines me niet gemeld dat je je blog geupdate had, âââârgh!
'k Lees dus nu pas dat je manneke toch nog in Nl is geraakt en jullie allemaal al weer veilig terug thuis zijn.
Leuke kerstfeest-foto's! Toch gek he, ik herken je kids al op foto alsof ik ze al in levende lijve heb ontmoet.

Lida zei

Hoi Miranda,
Ja wat jezelf raakt en mist lijkt altijd zo enorm, maar wordt door andere dingen gelukkig weer terug gebracht tot de juiste proporties. We zijn nu extra blij met de goede gezondheid van onze kinderen en andere familieleden! Maar daarom mag je ze nog wel missen hoor! Ik wens jou en je gezin een heel goed, gezellig en gezond 2010. En ook hier brandt een kaars voor Dick!
Groetjes uit een koud en guur Maassluis, Lida

Barnyard Country Gifts zei

Dit zet je inderdaad weer even met biede benen op de grond. Maar wij "je blog"familie" wensen jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling.
Lieve groet, Annemieke