woensdag 23 december 2009

who wished for a White Christmas ???!!!!




Ik ben dus "home alone" in de USA (Jack, niet Miran) Het plan was om Zaterdag te vertrekken naar NL.
Ging dus ff niet door.
Zondag een hele dag in de rij gestaan in Charlotte om vervolgens mijn vlucht te missen door de drukte.
Enfin, de bedoeling is nu om morgen (donderdag) te vertrekken naar NL.
Hopelijk blijft de sneeuw ff weg.
Ik heb gisteren wel lekker Chinees gegeten bij Cathy (bedankt Cathy).
Was gezellig. koffie na met Amaretto!!
Met Sam gaat het ook lekker, hij geniet lekker in de Sneeuw met Lexy.

Hier nog wat foto's van de Sneeuw.














11 opmerkingen:

nik nik zei

heej papie

lieff mn hondjes man!!
ik mis je heeeeeeeƩl veeeeƩl
and i didnt wish for a White Christmas hoor =] liever jij dan sneeuw :P



xxxx-nikkie-xxxx

Chris zei

Ik hoop dat het allemaal goed komt Jack en dat je morgen een goede vlucht hebt en veilig in Brussel aankomt.
Heb ik het goed dat een van de honden een Deense dog is?
Hartelijke groet van een van de quiltblogsters.

Petty zei

Hoi Jack,
We duimen voor je dat je morgen wel kunt vertrekken. Groetjes van ons alle vier.

Anoniem zei

Wat een prachtige foto`s en van de honden,helemaal geweldig,ik hoop dat je eerdaags toch naar NL kan,ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2010,lieve groet Joke.

Annelies zei

Ik hoop dat jij en je familie snel weer samen zijn !

jacquel zei

och arm broertje,

ik hoop zo dat ik je morgen ook zo'n lekkere hollandse garnalencoctail voor kan zetten. Stel je voor, als je er niet bij bent moet ik 'm zelf opeten.

greet's foto's zei

ach arme Jack,helemaal alleen,maar volgens mij red je het wel alleen.
voor jullie allemaal hoop ik toch dat je vliegreis doorgaat hoor,heerlijk met de fam,samen,
zal duimen hoor.

goeie VLIEGREIS
oma nijn

ria vogelzang zei

Wow, Jack! Dat is pech hebben!
Maar goed dat je kunt genieten van een heerlijke witte wereld en dat je goede vrienden hebt die je helpen!!
Sterkte en toch een goede tijd!
Groeten uit een niet meer zo wit Nederland.

wilma zei

Prachtige foto's!!! een hele fijne kerst!!

Francien zei

I did Jack..sorry...en mijn wens kwam uit voor sneeuw hier in Holland....maar als het goed is ben je nu in de lucht naar Brussel toe en dan alleen nog maar lekker Kerst vieren met Miranda en familie...gezellige Kerst en alvast een heel gelukkig nieuwjaar...
groetjes Francien.

ria vogelzang zei

Hallo Miranda, leuk dat je mee gaat doen met DJ!! Zie je blokjes op januari!!
Fijne feestdagen! Groetjes uit Ommen!