donderdag 31 december 2009

Happy New Year!


Zo, voor Nedeland nog maar een paar uurtjes te gaan, hier nog iets langer. Want dan is het toch weer al echt 2010. En dus wil ik iedereen vanuit Virginia een heel gezond, gelukkig, creatief nieuwjaar wensen. En wat het nieuwe jaar ons zal brengen ......., zal verder weer te lezen zijn op ons blog.

Eerst ga ik nog maar de nodige oliebollen gaan bakken. Om ze vervolgens mee te nemen. Want vanavond gaan we richting onze Amerikaanse vrienden, waar we hopen de jaarwisseling door te gaan brengen.

21 opmerkingen:

inge zei

gelukkig nieuwjaar, in België/Nederland, nog een uurtje te gaan, voor jullie nog iets langer maar toch al van harte!

ria vogelzang zei

Goedenacht Miranda, het is hier 1.27 uur. En het is een heel feestelijke eerste deel van het nieuwe jaar. Hopelijk ervaren jullie het daar ook op die manier!
Een heel Happy New Year gewenst!!
Op veel quilt-blog-plezier in 2010!

Nelleke zei

hallo Miranda voor jou en je familie ook een gelukkig nieuwjaar gewenst in goede gezondheid.Ik heb genoten van je verhalen en kom graag in het nieuwe jaar bij je langs.groetjes Nelleke

My name is Riet zei

Goeie morgen. Ik wens jou en de jouwen een geweldig 2010.
Happy New Year.
Riet

Sandra zei

Happy New Year,

Sandra.

Annelies zei

Miranda, ik wens jou en je familie een heel gelukkig, en creatief 2010 toe !

katrien zei

Ook van hieruit een gelukkig ,gezond en creatief 2010 toegewenst.
Pakje ???

greet's foto's zei

hallo Miranda
mag ik jou en je fam. een goed jaar toewensen, van gezondheid en geluk.
maar ook dat je nog veel mooie quiltjes mag maken.

liefs van Greet

Lida zei

Gelukkig Nieuw jaar en ik wens jou en je gezin een goed, gezellig, gezond en creatief 2010! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Veel goede wensen vanuut Terneuzen en een heel positief 2010!!! We'll keep in touch xxx

Anoniem zei

Hallowww!Ik kom jullie een heel GELUKKIG NIEUWJAAR wensen,lieve groetjes Joke.

Shirley zei

Miranda ik wens jou al het moois en goeds voor 2010!

Yvonne aka sommeke zei

'k Wens jullie een super 2010 toe Mirreke! En blogZE nog hé!

Guusje, zei

Ook een gelukkig en gezond 2010 met veel creativiteit toegewenst.

Bibi zei

Gelukkig Nieuwjaar!
Ik hoop dat de oliebollen bij jullie beter vielen dan bij ons, volgend jaar maar appelflappen (die vind ik zelf trouwens ook lekkerder)

Francien zei

Een heel gelukkig en gezond nieuw jaar Miranda en dat je maar veel verhaaltjes en foto´s van je creaties of wat er nog zo speelt bij jullie hier mag posten...het is altijd een plezier om ze te lezen en te bekijken....
groetjes van Francien uit een ondergesneeuwd Nederland....

Anoniem zei

hallo miranda,
leuk dat je reageert,
ik had hem al bij jou voorbij zien gaan in het najaar.
Er moeten nog wel dingentjes op maar dat komt over een paar maanden weer, want dan wil ik hem helemaal gaan afmaken voor de volgende kerst.
Dan staat hij ook weer op het blog.
Nog veel quiltplezier voor dit jaar en een fijn 2010.
gr. merian

Mascha zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar. En dat het vooral een gelukkig en gezond jaar mag worden.
Groetjes Mascha

Johanna Zweden zei

Hallo Miranda

Allereerst een heel gelukkig Nieuwjaar voor jou en je familie.

Ik hoop dat je gauw opknapt,wat rot om te horen dat je zo last hebt van je astma.

Ik hoop dat het inmiddels wat minder kous is bij jullie. Hier is het nu -15 en vannacht gaat het net zoals gisteren naar -22, en we hebben nog veel sneeuw te verwachten dus ben lekker aan het quilten.

Liefs en groetjes Joke

Debby zei

ik wens jou en je familie een gelukkig en gezond nieuwjaar!!

Groetjes Debby

ria vogelzang zei

Hoi Miranda,
Het lijkt me heel leuk als je mee zou doen aan de DJ bee, die elke 5e van de maand een updateje doet. Je zei laatst op mijn blog dat je er misschien wel zin in had, dus...... probeer ik je nu over te halen.... ;)) ..!
Je kunt je zo aanmelden bij Betty (prinsart.web-log.nl) of gerda (kijkdaaris.web-log.nl). Zelf moet ik nog even uitzoeken hoe dat zit met labels toevoegen aan je blog... Kom ik nog wel uit.
Maar, wat vind je er van? Doe je mee?
Groetjes uit een nog steeds wit Ommen...