dinsdag 5 januari 2010

Dear Jane update

Was ik zo van plan de 5e van de maand mee te gaan doen aan de Dear Jane update samen met wat andere dames nl: Betty (http://www.prinsart.web-log.nl/) of gerda (http://www.kijkdaaris.web-log.nl/) en Ria van http://treasurequilts.blogspot.com/ , maar de afgelopen vakantie (waarin ik mijn meegenomen quilten showde ) en vanaf thuiskomst heb ik al last van mijn asma. Kortom wederom geen lucht en zelfs niet eens puf om maar iets te doen dan hangen voor de bak of aan de computer . Dan maar een totaal plaatje van de 69 blokjes die ik inmiddels vorig jaar gemaakt heb. Dus nog 225 - 69 = 156 blokjes te gaan.

Vanochtend mocht ik dan eindelijk weer bij de dokter langs. Wederom aan de pretnison en inmiddels mijn derde puf erbij. Ook Nikkie ging mee, want ook die snotterde al sinds de kerst. Ze was gister ook al niet naar school gegaan. Bij haar werden holteontstekkingen geconstateerd en mag voorlopig dus nog niet naar school. Nu zitten we in ieder geval samen ziek te zijn..... wel zo gezellig. Hopelijk knappen we nu beiden weer snel op zodat ik gauw weer eens wat kan showen.

En terwijl ik de foto's van de camera afhaal, zie ik dat ik nog twee stichery's gemaakt had in de vakantie.
En kreeg ik gisteren nog een siggy bij vanuit Nederland. Ook zijn eindelijk de siggy's van mij verstuurd naar de drie personen waarvan ik voor de vakantie een siggy had ontvangen.
En van het KERSTpakketje van de ruil heb ik nog steeds niets gezien. Hopelijk is het niet kwijt geraakt, maar door de kerstdrukte wat verlaat.
Wel kreeg ik gister nog een leuk telefoontje. Bij een van de quiltwinkels ben ik uitgeloot en krijg mag voor $50,- spulletjes gaan uitzoeken.

En het weer? Nu erg koud. De hele week is de temperatuur ook overdag nog niet boven nul geweest ...... koud he!

16 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wat vervelend dat je weer zo benauwd bent steeds.Ik weet uit ervaring hoe vervelend en moe je je dan voelt.
Hopelijk gaat het snel weer beter; dat moet bijna wel met zo'n paardenmiddel als prednison....!
Leuk dat je meedoet met de DJ-updates op de 5e! En je foto is schitterend!!
Doe je haar in zwart-wit? Dit is de eerste die in die combinatie zie! Mooi zeg!!
Groetjes uit Nederland en beterschap!!

Natasja Valentijn zei

Dat is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar. Zo maar $50 dollar krijgen om te besteden aan allemaal leuke spulletjes. Dat is aan jou wel besteed, denk ik. Ik ben benieuwd wat je er allemaal voor gaat kopen. Veel plezier met 'shoppen'!

betty zei

Hallo Miranda, echt toevallig kom ik even bij je langs, ik zag iets van DJ..... Je hebt er al echt veel gemaakt, het zou ook leuk zijn om mee te doen met 'onze' bee. Ook al maak je maar 1 blokje in de maand! Zal ik je op de lijst vermelden?
Veel beterschap en ik hoop dat de medicijnen aanslaan, Wat is dat toch balen als je vanalles wil maar het niet gaat. Hopelijk knap je snel op!
Betty
www.prinsart.web-log.nl

Giovanna zei

Hé meisjes, ondanks alle wensen toch het jaar ziek begonnen. Hopelijk knappen jullie weer snel op. Beterschap en de groetjes aan de mannen.

Petra zei

Beterschap voor jullie beiden! Het is ook zulk naar koud weer!

Yvonne aka sommeke zei

Lastig, die astma! Beterschap voor jou en DD, hé! Die DJ-blokjes komen nog wel af.
Lieve stitcherietjes heb je daar weer te showen.
(en ik hoop dat je Kerstruilpakket toch nog arriveert hoor)

Petra zei

Jeetje dat is geen pret, die pretnison..... Hoop dat je toch snel wat opknapt hoor. Is niks zo de winter door te moeten komen. Voor Nikkie ook niet zeg.
Beterschap gewenst!!!!

christine zei

Hallo Miranda wat leuk dat je mijn weblog hebt bezocht . ben niet nieuwsgierig maar wil ales weten dus vlug na die van jou gegaan en wat een prachtige dingen maakje jouw dear jane ziet er echt wel mooi uit de combi zwart /wit heb ik nog nergens gezien en vind het heel bijzonder . ik ga je volgen en veel beterschap voor jullie samen .

christine A

Annelies zei

Heel veel sterkte met je gezondheid.

Katrien zei

Mooie DJ blokjes heb je al.
En een prijsje gewonnen in een quiltwinkel ,Zalig.
En dan je kerstruil ,begrijp het nog steeds niet,dat het er niet is.4 dec vezonden,das al een maand,verzond nog een pakje een week later ook naar de USA en dit was er na 10 dagen.Hopelijk is het niet verloren gegaan.

Mascha zei

Wat een leuke prijs. Daar weet je vast wel raad mee!
Ik wens jullie heel erg beterschap. En doe maar rustig aan.
Groetjes Mascha

greet's foto's zei

hallo Miranda ,

beterschap hoor,erg he die benauwdheid,maar als ik zo kijk is je energie nog niet helemaal weg,je maakt zulke mooie dingen.
gefeliciteerd met je prijs,kan een mens altijd gebruiken,toch.

liefs van oma nijn

Lida zei

Jammer dat je je zo beroerd voelt, mijn Paps had astma en was ook vaak benauwd. Dus ik wens je sterkte en hoop dat pufjes helpen en je weer gauw wat energie krijgt ook je DD sterkte met haar ziekte. Maar je hebt al aardig wat blokken af van de DJ dus ik denk dat je al aardig voorloopt bij de anderen. Gefeliciteerd met je prijs en hoop dat je pakketje vlug aankomt!
Beterschap, groetjes
Lida

conny's quilts en creaties zei

Beterschap Miranda. Ik heb me net ook aangesloten bij de DJ bee en zet straks een foto op mijn blog, ben ook een jaar geleden begonnen. Mooi is ie ook in zwart wit zeg!

Chris zei

Nou Miranda, dat zijn heel verschillende berichtjes. Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat en ook met je dochter. Wat een leuke sticheries heb je gemaakt. En wat enig dat je een prijs hebt gewonnen! Geweldig. Sterkte en beterschap.

conny ten berge zei

Jij bent ook al een lekker eind op weg met je Dear Jane. Hopelijk voel je je gauw weer wat energieker! Leuke stitcheries ook, die je gemaakt hebt!