dinsdag 26 januari 2010

Einde avontuur.....

Lieve lezers,

Aan onze avonturen in Amerika komt nu abrupt een einde, we worden genoodzaakt om zo snel mogelijk wederom terug naar Nederland te komen, daar hij alleen voor deze functie binnen mocht komen. Want ondanks dat hij hier verschillende banen aangeboden heeft gekregen mochten we deze aanbiedingen niet aannemen. En zijn we nu dus op zoek naar een baan en huis.... Mocht er iemand iets weten : Jack is een plant-, productie- of kwaliteits- manager. En kan dus al vrij snel beginnen.

Het zou heel fijn zijn mochten jullie allemaal meekijken naar vacatures. Lieve lezers, erg bedankt voor alle reacties van afgelopen jaren, want zonder jullie had ik dit nooit gered om de verhalen steeds maar weer aan elkaar te breien.

Tuurlijk kom ik zodra ik wat tijd vind bij jullie medebloggers langs en wie weet dat ik eens terug in Nederland of Belgie, jullie eens in levende lijven zal ontmoeten.

28 opmerkingen:

Chris zei

Miranda, wat lees ik nou? Je man heeft daar geen werk meer? Hoe komt dat nou zo? En nu moeten jullie dus ineens terug naar Nederland. Baan en huis zoeken. In welke omgeving ? Zeeland? Sorry voor al deze vragen, maar je logje overvalt me. Misschien vind je het toch wel fijn om terug te komen, maar het zal toch een hele overgan zijn, ook voor je kinderen. Nou joh, heel veel sterkte.

Annelies zei

Miranda , ik wens jou en je gezin heel veel sterkte en ik hoop dat je je blog aanhoudt om alles van je af te kunnen schrijven.

Lieve groet,

Annelies

Simone zei

Oh wat heftig allemaal! Dat worden turbulente tijden voor jullie dus... Zorg je dat je voor terugkeer je lapjesvoorraad op peil hebt? Hier zijn de lapjes weer een stuk duurder! ;)

Cindy at her Country Home zei

Ooohhh Miranda, wat lees ik nu toch voor berichten bij je? How come?... om eerlijk te zeggen snap ik er eigenlijk niets van, hoeft ook niet. Maar natuurlijk zal ik ook uitkijken naar vacatures, zo moeten we elkaar helpen en ondersteunen in deze maatschappij. En ik zou nog wel eerst naar jou ooit toe komen (als mijn droom ooit eens werkelijkheid kon worden) om in Amerika te vertoeven als een mooie vakantie en alle quiltwinkels bezoeken...(zucht). Nu wordt het denk ik andersom, op deze manier heel jammer dat jullie (denk ik) genoodzaakt zijn om naar Nederland terug te komen. Maar natuurlijk zullen wij jullie met hele grote en wijde open armen ontvangen... en keep positive! Wens jullie veel succes, geluk en zet 'm op in deze nieuwe weg wat jullie "moeten" inslaan, veel liefs van Cin x

oma leentje zei

Jeetje wat heftig. Is toch niet te geloven in zo'n korte tijd je hele hebben en houde weer terug te verplaatsen. Ik wens je heel veel sterkte.

Anoniem zei

Hmm, ik had al zo'n vermoeden, toen je schreef dat je even stopt met het verzamelen van siggies. Jeetje zeg, wat vervelend om te lezen. Hopelijk komt alles snel op zijn pootjes terecht, en gaat je blog verder onder de titel "Nederlandse avonturen van de familie Sol", want ik hoop wel dat je doorgaat met bloggen. Veel geluk de komende tijd!

katrien zei

Dit is wel een heel abrut einde aan je amerikaans avontuur.Ik wens jullie het allerbeste toe en hoop dat je blijft bloggen.

betty zei

Jee, Miranda, ik schrik van wat ik lees. Ik hoop dat je hulp krijgt van vrienden en familie, want dat het allemaal veel wordt voor jullie , is wel duidelijk. Ik hoop soms nog iets van je te horen. Veel sterkte!
Betty

Rita zei

Ik heb als stille lezer je blog een hele tijd gevolgd en dit bericht komt als de bekende donderslag. Ik wens jullie ontzettend veel succes om je leven in Nederland weer op de rit te krijgen. gr. Rita

Francien zei

Jammer Miranda...je zult wel je redenen hebben al komt het onverwacht ineens na al je mooie verhalen hier over Amerika..hoop later weer van je te horen op een blogje..het was altijd gezellig en interessant hier....hoop dat Sam meekomt?! Sterkte en succes...
groetjes Francien.

Birgitte aka Bietje zei

Kwam dit plotseling, of wisten jullie dat dit kon gebeuren? Ik hoop het laatste. Welke omgeving heeft jullie voorkeur?
Ik wens jullie heel veel sterkte. En hoop dat je je blog aanhoudt om je hart te luchten. En ook om ons op de hoogte te houden.

Sylvia zei

Ojee, wat is dit nu!? Het L-visum is idd gekoppeld aan een bepaald werkgever en dan kan je niet gaan solliciteren. Dat was toen ook ons probleem. Jeetje, jeetje, werkt hij daar nog wel? Want ik geloof dat als de werkgever je zeg maar "afmeld" dat je dan nog maar heel kort de tijd hebt (2 maanden?) om het land noodgedwongen te moeten verlaten.
Jullie huis in NL heeft toch zolang te koop gestaan? Is het nu wel verkocht dan?
Nou heel veel sterkte de komende tijd met alles regelen en organiseren, ik weet er alles van..... Zal de advertenties in Antwerpen ook voor je in de gaten houden anders.
Groeten Sylvia

greet's foto's zei

lieve Miranda,en fam.

wat lees ik nu,je komt terug naar Nedl. weet even niet wat ik zeggen moet, weet ook niet hoe je het vind,fijn of erg.alleen al dat werk wat het met zich meebrengt.en de kinderen,zullen ook wel balen ,of niet.en je hondje moet in carataine,och,die Sammy.ach,,, er valt ineens zoveel te regelen,jullie krijgen het heel druk.dus voorlopig wens ik jullie allemaal heel veel sterkte en ik denk aan je .

lieve groetjes

oma nijn

Guusje, zei

Wat een toestanden. Ik wens jullie heel veel stertke en mocht ik iets zien voor jullie dan laat ik dit weten. Ik hoop ook dat je wel blijft loggen.

Karin zei

Ach Miranda wat een naar nieuws ineens. Ja dat is het nadeel van een L visum die gekoppeld is aan de werkgever. En als dat wegvalt dan moet je snel het land uit. Balen gewoon!!! Ik leef met jullie mee en heel veel sterkte!

conny's quilts en creaties zei

Wat een veranderingen zijn er bij jullie op komst Miranda. Dat wordt wel erg omschakelen voor iedereen na al jullie Amerikaanse jaren. Hoe vind je het om hier weer terug te komen???
Misschien kun je via krantenwebsites Nederlandse advertenties vinden? En als je een huis wilt kopen, er staat veel te koop nu, dank zij de economische crisis staan veel huizen lang te koop! Sterkte met alles! En ik hoop dat je kunt blijven bloggen!

WilmaKuin zei

Jemig!! Dit is een verhaal zeg....Hopelijk vinden jullie snel een huis en baan in Nederland en zien we je snel weer terug op het weblog...

Barnyard Country Gifts zei

Jeetje Miranda, wat lees ik nu weer. Ik schrok een beetje van dit bericht. Dit is wel heel erg plotseling. Dat gaat een hele omschakeling worden voor het gezin. Hoop dat je man weer snel een baan kan vinden hier en dat op dit moment alles goed gaat met jullie. Hoop wel dat je je blog aanhoud en ons laat weten hoe het met jullie gaat.
Een hele lieve en warme groet voor jullie allemaal, Annemieke

Natasja Valentijn zei

Jeetje, Miranda...dat is allemaal wat zeg. Ook zo onverwacht. Ik hoop dat er iets moois op jullie pad komt en ik wens jullie heel veel succes! Weet je al waar jullie weer terug naartoe gaan? Veel sterkte en ik hoop dat je blog nog actief blijft, zodat we jullie nog kunnen volgen.

Daniëlle zei

Allemensen, ik weet gewoon niet wat ik lees joh! Heel veel sterkte en vooral succes met het zoeken naar een baan, huis en al het geregel! Hopelijk kom je, wanneer jullie leven in rustiger vaarwater is gekomen, weer terug in blogland!! dikke knuffel XXXD

Anoniem zei

Miranda, we schrikken erg van dit nieuws. Nooit verwacht dat jullie op deze manier terug zouden moeten komen naar Nederland. We hopen dat jullie alles goed kunnen regelen en dat we jullie snel weer zien.
(er staat in de straat achter ons een leuk huis te koop, zou toch gezellig zijn!!!) Als we iets voor jullie kunnen doen, laat het ons dan weten!!

Veel liefs,
Marco, Cindy, Melanie & Nick

Berna zei

Wat akelig dat er zo'n abrupt einde aan jullie avontuur komt. Dat wordt weer enorm omschakelen denk ik. In welke omgeving zoeken jullie of maakt dat niet uit, als het maar een baan is? Ik zal meekijken in de kranten. Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat je even wat tijd kunt overbruggen om alles te kunnen regelen.

conny ten berge zei

Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten, en hoop dat je ook de positieve kanten ervan zult zien, want die zijn er ongetwijfeld ook! Het zal een hele toestand zijn, zo'n grote verandering.

MarianneD zei

Tjonge,wat een abrupt einde...maar ik hoorde eenzelfde soort verhaal hier ook al...Heel veel sterkte met alles want er zal gigantisch veel op jullie afkomen...

Shirley zei

jeetje, wat een toestand, opeens je boeltje moeten inpakken en retour NL. Nou, ik weet geen baan maar wel een huis op de Krekelberg dat leeg staat.☺ en vele andere natuurlijk. Op wat voor 'n vakgebied is DH werkzaam? Volgens mij ging DOW chemical uitbreiden, ja, die in Terneuzen.Sterkte voor iedereen en dikke knuffels.

Goof zei

Lieve schat, ik dacht na een tijdje van niet kunnen bloggen, en ineens weer 'n slapeloos nachtje, eventjes bij jou binnen te vallen, maar wat een ellende allemaal!
Ben echt nog het meest geschrokken van het schietgebeuren. Afschuwelijk!
Jullie Amerikaanse avontuur kan niemand jullie meer af nemen. Het was een fantastisch gebeuren, dat jullie samen 'zomaar' hebben gefikst!
Voor de kinderen een geweldige jeugd, met een scholing waar ze enorm veel aan hebben!
Voor Jack, een prachtige ervaring, man, jij komt er vast wel, je bent gezond en hebt ambitie!!
En jij Miranda,... meis weet je nog wat we hier in Nederland allemaal aan leuke quiltwinkeltjes hebben,...
;o)
Het lijkt me heerlijk om uren, én uren,... met jou bij Dorry te zijn,...
;o)
Héél véél sterkte met al het geregel rond 't verhuizen!
Pas goed op mekaar!
Dikke knuffel!

Margo zei

Wow, wat is dit nou? Doe ik net even mijn wekelijkse rondje blogfavorieten, zie ik dat jullie terug naar NL moeten. He bah! Natuurlijk, hoop ik, is het bij jullie al wat langer bekend, maar dat maakt het niet minder leuk... Wij hadden als het mogelijk was geweest ook graag langer gebleven, maar ja, je kan helaas niet altijd alles hebben zoals jij het wilt. Enne trouwens, NL is zo slecht nog niet hoor.
Wij hebben inmiddels onze draai weer gevonden, dat zal jullie ook vast lukken! Ik wens jou en je gezin in ieder geval heel veel sterkte de komende tijd, keep smiling.

Mario zei

Da's schrikken, zo plots. Heel veel sterkte met de zoektocht naar werk en woonplaats en alle geregel.