dinsdag 19 januari 2010

Mijn KERST pakket is eindelijk gearriveerd!



Niets vermoeden loop ik naar de post. Weer niks. Gister ook niet en dat is toch enigzins vreemd. Wel fijn dat er dan natuurlijk ook geen rekeningen binnen komen, maar toch. heerlijk genietend van het voorjaarszonnetje loop ik terug en zie ineens een pakje staan voor de garagedeur. Een pakketje? Het zal toch niet......en even later zie ik de kerststikkers. Yes, eindelijk het is er..... Een voordeel heb ik wel op de andere dames. Ik hoef echt geen minuut langer te wachten. Dus schaar derbij en openknippen. Want het pakketje zit vol met plakband. En zie dat mijn Kerstdametje Katrien, de verzinner van het gebeuren, is.

Nu had Katrien dit mij toevallig vorige week vermeld, nadat ik der een briefje had gestuurd, dat ik nog niet de moed had opgegeven. Ik had het idee dat zij dat wel had. Want ik had al bij de buren navraag gedaan en op het postkantoor het ook nog eens nagevraagd te hebben .... konden ze me wel helpen als ik het trackings/verzendnummer wist. Ja dat wist ik niet....., maar Katrien vertelde dat zij mijn Kerstvrouwke was. Ze was dus zelf degene was die het op de post had gedaan voor de Sinterklaas, maar had het briefje met het bewuste nummer weggegooid....Ja niks aan te doen, maar had haar al verteld dat ik vorig jaar tot en met maart nog kerstkaarten kreeg, dus vandaar dat ik nog hoop had. EN dat wachten werd vandaag beloond! Kijk maar eens...
Wauw, wat een berg kadootjes! En ondanks het geen kerst meer is, er geen boom der meer staat, krijg ik toch het kerstgevoel. Alleen al van het zien van dat mooie kerstlaarsje op de envelope. Na de foto gemaakt te hebben mag ik gaan uitpakken. OOOoooooo.............

Eerst de K van die schattige Kerstsokjes! Wat een dotjes....en daar zit ook nog een en ander in verstopt.

Dan de E van ........juist ja, Engeltjes! Maar ook van Eigenmaaksel, al staat die ook een eindje verder pas op de foto.De R van Rendier en een Rinkelaartje voor in de boom, maar ook van het Rolmaatje en het Roze dingetje.....van hieronder......

De R van Rood Rozenlapje, de S van Self gemaakt Speldenkussen en van Sterrentjesknoopjes, maar ook van Schattige Servetten en Superhandig hulpje(roze)

En de T dan, van Thee met Tsjokkelaai , en het Tornmesje(dat superhandig roze gevalletje van twee foto's hoger, waar bij ook nog eens een handig pincet bij ingebouwd is)

en van .....o ja van Troep(hihihi)Nou heb ik teveel gezegd?

Maar het is het wachten zeker waard geweest. Zulke lieve, leuke en toepasselijke kado's! Katrien heel erg bedankt hoor voor de verwennerij!

23 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Dat was het wachten zeker waard Miranda! wat ben je verwend, en wat gek dat het dan zo lang duurt he ?

groetjes, fijne dag ! Jeannet

Francien zei

Heerlijk toch zulke late cadeaus Miranda...zeker het wachten waard en des te leuker uitpakken...wie weet waar het helemaal geweest is...er zaten in iedergeval hele leuke geschenken in ...veel plezier ermee..
groetjes Francien.

ria vogelzang zei

Nou, dat was echt leuk!! Dank voor je super-logje en Katrien voor alle lieve bedenksels en de US mail voor het late bezorgen, zodat we nu allemaal nog kunnen genieten van het heerlijke Kerstgevoel...... :0))
Dank je, Miranda!

conny ten berge zei

Je lange wachten is ruimschoots beloond, wat een leuke en lieve cadeautjes kreeg je!

Birgitte aka Bietje zei

Wat zijn die kerstsokjes schattig. Ondanks dat het geen kerst meer is, zou ik ze toch een plekje in de huiskamer geven. Omdat ze zo schattig zijn.

lut zei

Wat leuk dat jij ook je kerstpakket gekregen hebt! En ja, zeker het wachten waard.

oma leentje zei

Zo zie je maar wat in het vat zit.....
Leuke dingen zijn het. Geniet nog even van het na kerstggevoel....

katrien zei

Oef ,het is toch nog aangekomen.
Ben er blij om ,maar toch jammer dat je het niet eerder kreeg.geniet ervan.

Annelies.H. zei

Wat geweldig dat het kerstpakket toch nog is gekomen.
En wat een schattige leuke kado'tjes.
Zo zie je maar denk, ik beter laat dan nooit.

Groetjes van annelies.h.

Guusje, zei

Wat goed dat het kerstpakket eindelijk is aangekomen en wat een leuke cadeautjes heb je gekregen.
Lekker van genieten. En wat is je quilt met de huizen geweldig mooi geworden.

Anita zei

Gelukkig dat het binnengekomen is. Ik houd er dan ook de moet maar in want ik moet mijn Angel Swap nog binnenkrijgen.

Yvonne aka sommeke zei

Zie je het al voor je?
Katrien organiseert NU een kerstruil zodat jij je pakje op tijd binnen krijgt. En wij ... wij zitten hier maaaaaanden brandend van nieuwsgierigheid naar ons gesloten pakket te kijken. Woehaaaa!
Toch fijn dat je nog aardig bent verwend met leuke cadeautjes! Ooooh die servietten!

Chris zei

Nou joh wat geweldig dat het toch nog is aangekomen. Voor jou maar ook voor Katrien natuurlijk. En wat heeft ze je verwend! Enig Miranda, geniet er maar lang van na.

Shirley zei

geweldige cadeaus heb je gekregen, wat in het vat zit verzuurt dus niet altijd. En goed dat je al enkele DJblokjes heb gemaakt, you go girl!

Berna zei

Fijn dat het pakje er eindelijk is. Het was het wachten waard en jij bent al klaar voor kerst 2010!

MarianneD zei

Beter laat dan nooit moet je maar denken...leuk je kerstpakket!

gerda zei

Gelukkig is je pakje dan toch nog geariveerd!!!
en wat een leuke cadeautjes heb je gekregen....
geniet er lekker van;0))
fijne dag

Erica zei

Mooi pakket heb je gekregen. Jammer dat het zo laat was maar daardoor misschien extra speciaal!

Balsemien zei

Hoi Miranda,
Heerlijk dat jij nu ook je pakketje gekregen hebt en wat zitten er leuke dingetjes in, handig in gebruik en mooi!

Lida zei

Oh wat een opluchting!! En wat een schattige cadeautjes heb je gekregen, die sokjes, geweldig! Nu dat was het wachten zeker waard, veel plezier met je verlate kerstcadeautjes! Groetjes,
Lida

Corrieneeltje zei

Wat fijn Miranda dat het kerstpakketje toch nog is aangekomen, heerlijk ook voor Katrien. Ze heeft er een heleboel liefs en moois in gestopt. Jij hebt gewoon twee keer kerstmis, dat is nog eens een leuk cadeau.

Carine zei

Altijd leuk een laat kerstpakje met veel mooie spulletjes erin.
Geniet er alsnog van.

Anette Jansen zei

Wat een super leuk pakket! Ik dacht dat wij boften met het kado dat we uit mochten uitzoeken op