dinsdag 15 april 2008

Het is weer koud hier.

Gisteren en vandaag voelt en zijn de temperaturen weer winters geworden. 's Nachts vriest het en overdag komt het niet boven de 4-8 graden uit. Wat valt dat toch weer tegen na 2 dagen zomerweer te hebben gehad.
Wel is het dan lekker poetsen, wat we dus al gedaan hebben. Pa heeft de basement gepoetst en ik het woongedeelte. Straks nog even boven en de strijk, want ons moeder voelt zich niet lekker. Die is wat laxerende spulletjes vergeten en heeft daar nu problemen mee. De stakker, ze hangt en ligt maar wat.
Nu heb ik dus tijd om te bloggen en te mailen. Pa leest een boekje of een krantje en kijkt wat rond. Zoveel indrukken hebben ze hier. Ook zij hebben de herten in de tuin gezien en zijn verrukt van onze volière, die we niet hoeven schoon te houden.
Gisteren hebben we bloemkool met kaassaus, broccoli met karbonades en aardappeltjes gegeten. Vandaag wordt het pizza met een kaaskorst. Er zit dus normaal een vrij droge korst aan, maar bij deze zit er kaas in verwerkt, dat smelt bij het bakken. Zo wordt echt alles opgegeten.

Vanmiddag ga ik weer quilten. De afgelopen keer werd er al aangekondigd dat het deze keer makkelijker zou zijn, dus ik ben benieuwd. Ik heb wel al een vermoeden, maar zij kennen de kneepjes van het vak. Ik leer er veel, met name het goed snijden van de stof. Om dit goed uit te puzzelen kost veel tijd.

Geen opmerkingen: