maandag 25 augustus 2008

De eerste schooldag zit er alweer op

Nu Joey 's morgens op de fiets gaat, compleet met helm, moet ik alleen Jack nog wegbrengen. Nikkie die na schooltijd na de fysio moet breng ik vandaag als uitzondering, omdat we nog niet weten waar ik ze moet ophalen. Dus was ik na 8 uur weer alleen. Afgelopen zaterdag zijn we bij Gerry en Barb te eten gevraagd. Wat erg gezellig was. Zij wonen aan de rand van het golfterrein en hadden prachtig uitzicht op de bergen en golfcourse.


Natuurlijk hebben we nog enkele golvers aangemoedigd vanaf het terras. Het weer was wederom zwoel. De muggen zaten er ook. Arme Nikkie is wel 6 maal op haar onderbeen gestoken. Na een gezellige avond hadden Barb en ik afgesproken te starten met wandelen maandagochtend.

Dus zo gezegd zo gedaan. Wel een uur lang wandelden we langs de golf course en onder de bomen. We besluiten het 3x per week te gaan proberen. Langzaam weer opbouwen. Maar in iedergeval waren we lekker tevreden.Na een glas(vaas) koud water gedronken te hebben ben ik huiswaards gegaan en ben ik vast maar lasagna gaan maken, want veel tijd zal ik anders er niet voor hebben vandaag. Na de boodschappen nog wat huishoudelijke karwijtjes verricht. En een uurtje gekapt. Die bal moet immers af, zeker nu er langzaam in steeds meer winkels halloween en kerstspullen beginnen te staan. Zou het besmettelijk zijn? Hihihi, augustus en dan al?.......ja hoor hier wel dus.

De kinderen waren in iedergeval weer tevreden uit school gekomen. Joey zat hier en daar met bekenden en Nikkie heeft al een vriendinnetje. Gelukkig maar. Buikpijn en vlinders zijn weer verdwenen. Wel wordt het werken met de brace een stuk lastiger. Al om 7 uur en dan pas weer om 3.30 direct na school. Springen zal er hier en daar nu ook uitvallen want ik kan me nu eenmaal niet in 2en delen, maar gelukkig is juf Sandy vandaag Joey komen halen. Kan die tenminste toch gaan springen.

Even over het weer, Kunnen jullie niet wat van die buien onze kant op sturen, want de bomen beginnen hier hun blad al te verliezen. Het zou toch eeuwig zonde zijn dat we geen indian summer krijgen omdat alle bladeren al gevallen zijn? Maar voorlopig geven ze al dagen regen af en donderbuien. Maar behalve een erg benauwde temperatuur en wat bewolking hebben we nog geen druppel gehad. Hopelijk valt er deze week weer eens wat.

Zondag kregen Sandra en Danielle op bezoek. We hadden chocoladekoekjes gebakken....hmmmmmmm....maar gelukkig was de jeugd hongerig en snel, zodat ik er niet al te veel van gesnoept had. Maar wat waren ze lekker, veel te slecht. We kaarten wat en kletsen weer bij. Ook bleven ze wraps eten en rond 8 uur keerden ze weer huiswaards.
Al met al een gezellig weekeindje geweest.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

FIJN DAT DE EERSTE SCHOOL INDRUKKEN ZO POSITIEF VERLOPEN ZIJN.IK HOOP DAT DE RESULTATEN NET ZO GOED ZULLEN ZIJN ALS AFGELOPEN SCHOOLJAAR.
gR OPA

Anoniem zei

Je verzoek is verhoort niet? Zo te zien plenst het nu bij jullie.....
Lekker voor de tuin...
A.