maandag 18 augustus 2008

Even wat mooie foto's van rondom het huis

Vandaag is Anya,mijn grote zus jarig. Van harte gefeliciteerd van ons allemaal!Ik ben woensdag aan de beurt, dan wordt ik 45 zomers alweer. Het leuke was dat ik afgelopen nacht gedroomd had dat ik een reisje New York gekregen had en mijn zus ook! Dat was grappig, alleen voor ik eraan kwam(ik zat al in het vliegtuig), liep de wekker af. Maar wie weet.....

Afgelopen vrijdag, een bewolkte dag, waren we de tuin van onkruid aan het doen toen onze buurvrouw, van net voorbij ons, ons vroeg of we zaterdagavond zin hadden om een dessert te komen eten. Okee misschien met een kopje koffie erbij?En dus wij werden rond 7 uur verwacht.

Nikkie had een zwemfeestje gehad, Gabriella wordt bijna 11, en het was weer leuk dat vele meiden elkaar weer terug zagen. Volgende week mogen ze weer naar school en ik geloof niet dat er de meiden bij elkaar in de klassen zullen zitten.

Maar weer even terug komend op het eerste bezoek aan de buren sinds we hier wonen. Het is een wat ouder stel, wiens kinderen buiten de staat wonen, en ook zij wonen pas 4 jaar in deze staat. Het werd een gezellige avond, die we buiten op de open porch beleefden. Spannend, want zo hadden we nog nooit buiten gezeten. En eigelijk viel het met de ongedierte wel best mee. Er vlogen regelmatig vleermuizen over, maar die eten de muggen gewoon weg. Ook wees de buurman ons op een wespennest dat zich tussen ons beiden bevond. We kregen weer veel informatie, een angelcake met aarbeien en een brownie bestreken met een mentolcreme laagje en chocolade erover geserveerd, heerlijk overgens. En gelukkig werd het een gezellige avond.

Maar ik zal jullie nog effen wat leuke foto's van beestjes showen. Veel plezier en kijkgenot dan maar.


het wespennest van een paperwaps





de prey mantra: deze eet insekten op zoals sprinkhanen

1 opmerking:

Anoniem zei

He kleine zus...Dat was wel een goede droom van je en zeker een strak plan. Wil ik wel een keertje, een lang weekend met z'n tweetjes naar New York voor onze verjaardag!!

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt en dat wespennest!!! Heftig zeg.....

Enfin, we'll keep in touch...
Bel je woensdag....Kus van je zus A.