zondag 17 augustus 2008

heej mensen!!!!!!!!!!!!

Omdat iedereen vraag of 'nikkie een stukje op het blog schrijft' doe ik dat maar. Ik moest toch in die brace of hoe je die ook schrijft? even draaien..., ik heb pas een nieuw jurkje voor Nijntje gemaakt, met een piep klein beetje hulp van mama, op de naaimachine. Zie hier maar eens. Is het geen liefje geworden? Heb ik gemaakt van een oud t-shirt van mij.

En ook heb ik nog een dekentje gemaakt voor op het Bratz bed. Schattig he!

Tegenwoordig heb ik een baantje. Ik mag de wasbakken schoonmaken en de wc's. Per ding wordt ik betaald. En zo heb ik nu een catwalk voor de Bratz bij elkaar gespaard. Ik had heel erg veel geluk. Ze waren al afgeprijsd en nu kreeg ik er nog eens 20 % korting daarop. Yes, ik ben er erg blij mee, want er zit een toilettafel, kleedkamer, vele losse kappersspulletjes, make-up enzo bij. Ook een tafeltje met stoeltjes, een regiseurstoel en kapstok met hangertjes. Kan ik eindelijk kleren ophangen. Ik speel er heel erg graag mee. Vooral met Gabriella. Maar ik hoop dat ik met de kerst samen met Amy hiermee kan spelen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Nik

Supergezellig, een stukje van jou! Ik miste je al.....en wat goed te lezen dat je de catwalk zelf hebt verdient joh! Ik ben er weg van!! Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het op je nieuwe school zal gaan. Het klinkt al goed,. niet?
Dag lieverdje...
A.