woensdag 13 augustus 2008

Vrijwilligers werk

Jawel, je leest het goed. Deze dame begint met vrijwilligerswerk. En wel in mijn branche mozaieken. Kijk dat lijkt me wel wat. Eind vorige week las ik in de plaatselijke newspaper/krant, dat er vrijwilligers werden gevraagd voor een project voor de Lynchburgse Amazement Square, een soort ondek-museum. Er wordt een groot mozaiek gemaakt ter gedachtenis aan de laatste indianen van dit gebied. En dus dinsdag namiddag gebeld en mag woensdagochtend, terwijl de kids uitslapen en langzaam wakker worden, al meteen beginnen. Kijk dit lijkt me weer een mooie aanvulling op mijn studie, al heb ik geen idee hoe vaktechnisch het voor me zal zijn, ik leer dan toch weer mensen kennen die ook geintresseerd zijn in het vak, denk ik dan maar en dus wie weet potenciele klanten, hahaha. Maar ook maak ik kennis met de producten uit deze streek, want al mijn vertrouwde tegelsoorten en lijmen/cementmerken zijn hier amper te verkrijgen, wel via de computer maar dan wel met hoge verzendkosten.
Er werd ook vermeld dat ik veiligheids schoenen en beschermende kleding die vuil mocht worden door cement enzo...Kijk nu wordt het weer intressant. Die ervaring buiten kliederen heb ik nog niet. En ze zullen dit drie zomers 3 maanden doen, maar hoe lang ze al bezig zijn......wordt vervolgd.
En ook het eerste project in de nieuwe naai- kamer is voltrokken en wel door Nikkie. Deze heeft een jurkje gemaakt voor Nijntje, haar knuffel. Apetrots is ze op haar eerste designer projekt, daarna werd er voor de Bratz nog even een dekentje in elkaar gezet. Jawel, deze dame is niet te stoppen........geen idee van wie ze dat nu weer heeft! Hihihi. Foto volgt nog hoor!

1 opmerking:

Anoniem zei

Erg leuk mim. Nu kan je de krachten meten met de nieuwe wereld.Eens kijken wat zij van keramiek afweten en hoe ze werken.Ook voor de uitbreiding van je kenissenkring kan dit voordelen hebben.Laat maar eens weten hoe het je bevallen is en wat er gedaan moet worden,want drie jaar elke jaar drie maanden moet wel een behoorlijke klus zijn.We zijn erg benieuwd.
r. ma en pa