vrijdag 26 december 2008

Showtime





een van de verlichtte huizen in onze straat

ja, precies met de kerstdagen bloeit deze prachtbloem Amarilles

en voorlopig nog wel even zo te zien aan de vele bloemknoppen

Even snel dan....
Wat gemaakte blokjes van mijn Dear Jane-tje
deze geknipte lapje vormen dan deze hier onder


Zo ziet er dus een patroontje uit, dat teken ik over...


knip ze uit en zo ook de bij behorende lapjes

wat een verschil in groote niet?
En nog een nieuwe van mijn Florentine Sampler


mijn lappenkeuze voor de Florentine
nog maar eentje te gaan
Maar ook Jack is bezig geweest met hout. Een leuk vogelkooitje voor onze gevederde vriendjes
En druk dat het ineens is nu deze ook nog eens gevuld blijkt te zijn....
En dan hebben we het nog niet over deze die op de trap zitten te wachten.
Ahhh zo lief .....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Miranda en de rest van de familie. Jullie ook een fijne feesdagen toegewenst van uit Bergen op Zoom
De Voorbraakjes

kastelke zei

Miranda, als ik al dat werk zie dat in zo'n quilt steekt, dan zinkt de moed me al in de schoenen! Petje af hoor, dat jij dat zo kan!
Heerlijk, die vogeltjes! Goed idee zeg om zelf zo'n vogelhuisje te maken.

Prettige eindejaarsdagen, en een schitterend 2009!