maandag 15 december 2008

Tankmuseum in Danville voor de boys

Zaterdagmorgen vroeg opstaan want er staat een museumdag geplant voor de boys in Danville.


Samen met Michael en Paul gaan ze er heen en volgens de heren was het erg intressant, alleen waren de boys het na een klein uurtje al beu, maar samen gaan lunchen en met terug rijden waren ze rond half vier weer thuis.

Nikkie, Cathy en ik hebben een filmpje bekeken, Twilight.....een spannende "griezelfilm" met vampieren....schijnt heel erg gelezen en enthousiast door ontvangen te worden vooral het vrouwelijke geslacht.......maar vooral romantisch was het ook. Kortom een film die je gezien moet hebben......volgens Nikkie! Maar het boek is nog spannender.

Verder logeerden de kids ook bij Michael, waar ze samen op zijn nieuwe Buzz- spel en WII speelden. En wij kletsten, zaten, keken tv en shopten wat. Maar wat het meest opviel, waren de ALLEMAAL gevulde parkeerplaatsen rondom de Mall. Ik moest werkelijk rondrijden voor een plekje te zoeken. De mensen die hier ooit geweest zijn weten dat er zeker 1000 parkeervakken rondom zo een mall zijn, en die stonden voor het eerst wat wij zagen vol! Blijkbaar toch nog vele mensen op zoek naar laatste kerstkadootjes zeker, maar vooral naar de koopjes. Daar gooien ze je trouwens het hele jaar mee dood. Met kortingen wekelijks(dagelijks bij sommige grote bedrijven als een V&D) van 50% en nu soms tot 70%...... Zo krijgen we elke dag folders met al die aanbiedingen bij de krant, nu rond de feestdagen kilo's, en weigeren kun je ze niet. Want zo krijgen we nu al ruim een half jaar nog steeds de al lang geleden opgezegde krant.......wij snappen er echt niks van!

2 opmerkingen:

Margo zei

Ooo, ik mis de 'shopping season', maar vooral de ruimte om te shoppen. Hier in NL kan je je kont niet keren in de winkels of je stoot wat om. Ook is alles eigenlijk veel te duur, zeker als je weet wat bep. merken in Amerika kosten. Dus geniet ervan.

O, enne, heb je al gelezen over het stokje? Nou, bij deze krijg je 'm van mij!!! Veel plezier ermee.

Anoniem zei

Dat is een leuk initiatief Margo.....enne Miranda ik ben heel erg benieuwd naar jou tas...hahaha
Ik vind het zo leuk dat ik mijn blog er misschien wel van in ere herstel..

Kus van je zus....