maandag 16 november 2009

Een Award


Vandaag zit er bij mijn post van mijn blog een award. Gekregen van Leni van http://eeuwigeliefde.blogspot.com/. Bedankt voor dit vriendelijk gebaar.


1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven
Nu dan zeven dingen die jullie niet van mij weten...

1 Ik kan in no time als ik in een creative bui ben er een enorme puinzooi van kan maken, maar opruimen en dat duurt altijd veel langer....
2 Mijn heimweegevoel bij tijd en wijlen nog steeds niet de baas ben....
3 Helemaal bij wordt van onverwachte briefjes en pakketjes uit Nederland....
4 We een weekje met de kerst naar Nederland komen....
5 Het hier alweer 3 dagen zomerweer is, ja heus, met temperaturen oven de 20 graden C. Ik heb wel al een pakketje jullie kant op gestuurd....
6 Terwijl op de radio alweer niet anders dan kerstmuziek gedraaid wordt. En dat in de korte broek..... een hele aparte gewaarwording
7 En dus hier Barbara Streisand en Andrea Bocelli gedraaid wordt terwijl ik siggy's zit te maken.

Ik geef de award door aan:

Zij is pas nieuw in blogland en quilt ook!
Een Nederlandse die woont ook in Amerika en kan zo lekker gezellie schrijven
Een medequiltster die heel snel gaat en veel maakt uit Roosendaal, een oude woonplaats van ons.
Zij organiseert de KERST-ruil waar ik aan meedoe.
Ook een duizend en een hobby dame.
Bij haar kan ik van die mooie Nederlandse foto's vinden waar ik hier zo heerlijk van kan genieten
Zij is net zo dol als mij op de kleur rood en maakt daarmee de leukste maaksels
Zo kunnen jullie weer even overal op bezoek gaan mocht je nieuwsgierig zijn.
Verder hebben we afgelopen weekeind hier echt mooi weer gehad. Met temperaturen boven de 20 graden. Het gras wordt nog steeds gemaaid. De auto werd weer schoon gemaakt en de kids hun bekkies genezen voorspoedig. Morgen gaan ze weer naar school, nadat ze pas vandaag voor het eerst een fatsoendelijke maaltijd gegeten hebben. Afgelopen dagen leefden ze op yoghurtjes, appelmoes en slim fast drinkmaaltijden. Maar ook Sam wordt per dag weer actiever. Plus zien we niks meer als hij loopt. Wel doen we nog steeds rustig aan met hem hoor.
Zelf heb ik weer last van mijn allergien en wederom werken de medicijnen niet zoals ze horen. Dus breng ik alweer wat dagen puffend door en probeer zo nu en dan iets te ondernemen. Kan morgen weer bij de dokter terecht en krijg dan tevens de Mexicaanse griepprik(risicopatientje).
Vandaag is de laatste hand aan mijn pakket voor de Kerst ruil eindelijk geklaard. Al mijn siggies liggen wederom klaar om samen met het pakketje morgenochtend opgestuurd te worden. Nu maar hopen dat ook de mijne op tijd voor mijn vertrek naar Nederland aankomt. Want 23 december zouden we er een blogje aan moeten besteden......we wachten af. Het was wel erg leuk hoor om bij elke letter van het woord kerst een kadootje te mogen verzinnen. Nu maar hopen dat de voor mij onbekende dame er van kan genieten. Inmiddels heb ik met der kennis gemaakt op der blog.
En nu even verder over die siggy's.
Aangezien ik elke keer niet de kans kreeg om een voorraadje siggy's te maken heb ik vanmiddag al een aardig stapeltje beschildert. Zo schattig..... maar ik moet er alleen nog de stofjes aan naaien en de tekst op schrijven. Opdat de volgende aanvragers tenminste niet zolang moeten wachten op een reactie. Want er zijn best al redelijk wat dames die gewoon er een opsturen. En ja, dan had ik weer niks klaar liggen. Vandaar dat nu met de kerstdrukte in aantocht ik maar een voorraadje gemaakt heb.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat jullie weer naar Nederland komen!!
Ik verheug me er nu al op :D
Gelukkig zijn al de pijntjes weer over.
groetjes Lars xxx

conny ten berge zei

Gefeliciteerd met je award!
Fijn dat de kinderen weer gewoon kunnen gaan eten, dat hebben ze dan mooi weer achter de rug.

My name is Riet zei

Goeie
morgen Miranda.
Heel hartelijk dank voor je award. Ik ben er trots op omdat ik je blij kan maken met mijn foto's, dat is helemaal de bedoeling. Ik heb alleen een vraagje, wil je mijn nieuwe blog melden? De quiltinnstitchinglady gebruik ik helemaal niet meer. http://WWW.rietsphotoblog.blogspot.com/ MIjn foto's gaan nu allemaal op deze blog. MIsschien als ik weer wat gequilt heb dat ik hem weer ga gebruiken.. Bedankt. Ben blij te horen dat het daar allemaal weer wat beter gaat. Vervelend hè allergien. Ik leef met je mee.
GRoeten van Riet

ria vogelzang zei

Hallo Miranda, wat een leuke weblog heb je en heel erg bedankt voor je award! Ik wil er graag wat mee doen, moet even uitzoeken hoe...., daar heb ik vanavond even mijn dochter voor nodig..... :))
Je vertelt dat je last van allergieen hebt? Ik volg natuurlijk nog niet zo lang je blog...., ik heb astma en dus ook geregeld last van van alles en nog wat... Sinds een paar jaar gebruik ik Seretide; dat houdt m'n slijmvliezen in bedwang zeg maar. Nu hoef ik niet steeds meer salbutamol te inhaleren, alleen maar in acute gevallen. Missien iets voor jou? In elk geval: beterschap en heel veel plezier met je kerst-activiteiten! Ik blijf je volgen, hoor! Groetjes uit Ommen, aan de andere kant van die mooie blauwe bol!

Petra zei

Bedankt voor de award!!
Voel me zeer vereerd ;-)

ria vogelzang zei

Ik had je al een reaktie gestuurd, maar begrijp dat je die eerst bekijkt voor je hem plaatst. Maar ondertussen heb ik helemaal zelf uitgezocht hoe je de afbeelding van de Award plaatst..... En dat voor iemand van voor het computertijdperk..... :).

Shirley zei

dankje voor de award, ik krijg het er altijd warm van, ik doe ook maar een dotje! 't Is hier ook 6 gr. te warm voor de tijd van het jaar, maar godzijdank nog geen kerstmuziek op de radio, om gillend gek te worden LOL.

Francien zei

Dank je wel lieve Miranda voor je award...ben heel vereerd en leuk dat je aan me gedacht hebt...Ik plaats ze niet meer op mijn blog maar ik een speciale map op in mijn dokumenten met je naam erbij...ben er weer trots op hoor...en die 7 dingen...nou ja die vertel ik nog wel eens...Fijn dat het beter gaat met Sam....gek eigenlijk dat het mooi weer is nu bij jullie....het is hier ook niet echt koud maar altijd die nattigheid en wind ...heb liever vrieskou en droog...daar kun je je op kleden en een lekkere wandeling maken...nu kun je de deur haast niet uit ..nou ja...misschien maak je het allemaal weer mee met de Kerst...geniet van het mooie weer bij jullie....Ben benieuwd hoe je siggy's eruit zien...succes!!
groetjes Francien.

Balsemien zei

Hoi Miranda,
Gefeliciteerd met je blog-award. Leuk om even bij je te lezen en die 20 graden bij jou, da's heel wat anders dan hier! Het is een beetje sombertjes...
Fijn dat je met kerst naar Nederland komt, ik neem aan dat je familie en/of vrienden gaat bezoeken?
Tot een volgende keer!

Yvonne aka sommeke zei

Een verdiende award Mirreke!
Ik probeer straks de andere bloggers te bezoeken! 'k Ben altijd in voor nieuwe bloggers, alleen de tijd is wat krap :-(
Bedankt voor 't doorsturen van wat graden warmte, is hier nog niet aangekomen. 't Is hier nat en koud!

Mascha zei

Gefeliciteerd met je Award. Je hebt ook een heel leuk weblog.
Groetjes Mascha

Inge Slaats zei

Gefeliciteerd met je Award, leuk! Ik heb weer even snel bijgelezen, had zo weinig tijd de afgelopen dagen en aan reageren kwam ik al helemaal niet toeFijn om te lezen dat de bekkies van de kinderen weer OK zijn en gezellig voor jullie om met de Kerst in Nederland te zijn!