maandag 30 november 2009

Wish-quilt is aan het logeren....

Weet je nog dat mijn Wishquilt af was.....Nu had Fay van mijn quilt- winkel hier in Forest gevraagd of als die af was ze hem mocht zien. Na vele malen tevregeefs te zijn langs geweest met het dekentje,(bleek dat der zoon een tumor van de grote van een vuist uit zijn hersenen te zijn geholpen) was ze er eindelijk weer. Alles ging goed met zoonlief en de artsen uit Washington DC hadden nog nooit zo een grote tumor uit een levend persoon gehaald. Jullie snappen dat daar een klein wondertje verricht is. Maar ook zij was er helemaal weg van en had gevraagd of ze hem in de winkel mocht hangen. Ja hoor, dat is toch een hele eer denk ik dan. En inmiddels hangt het.
Samen met nog een pracht van een kerstquilt. Die trouwens gebaseerd is op een leuk Amerikaans kerstliedje, welke ik nog nooit gehoord had in Nederland... uit het boek van 12 days of Christmas van ART-TO HEART.
Liedje horen....klik hier
http://www.youtube.com/watch?v=M4j1paMC5SM&feature=related en dan hoor je de versie van John Denver met de muppets!
Enne voor de dames van de Antieke Quilt van Guute, we kunnen weer verder.....

7 opmerkingen:

Katrien zei

Wat leuk dat je quilt daar hangt.Mooi ist ie wel hé.
En ja we kunnen weer gansjes gaan maken voor de AQ,maar eerst nog de vorige ronde afwerken.

greet's foto's zei

lieve Miranda,sorry hoor ik heb je een beetje verwaarloosd.maar je quilt is hartstikke mooi,ga je het thuis ophangen.de andere zijn ook prachtig,en het liedje heb ik eerder gehoord,hoe is het verder met jullie,je komt op vakantie naar Nederland he ,,geniet er maar van het is zo voorbij,

liefs van Oma nijn

Petra zei

Hartstikke leuk zeg!
Inderdaad een hele eer.

Lida zei

Hoi Miranda,
Wat hangt hij daar mooi en wat een leuke winkel, die kerstmannenkoppen, daar ben ik weg van en ook dat quiltje links van de jouwe is een schatje! Lijkt mij een heerlijke winkel om lekker te neuzen! Maar je krijgt hem toch wel op tijd terug om hem met de kerst in eigen huis te kunnen ophangen? Dus nu lekker genieten van de roem en straks er thuis van genieten! Fijne dag, groetjes uit een nu zonnig Nederland!
Lida

Bibi zei

Wat een eer dat je quilt daar nu hangt, hij is ook supermooi.
Leuk kerstnummer trouwens, ik hoor hem niet zo vaak. Wel heb ik eens de redneck versie gehoord, die is ook erg grappig.

ria vogelzang zei

Wat leuk dat je wish-quilt zo te pronk hangt! Gefeliciteerd! Het is toch een hele eer dat ze zo tentoongesteld wordt.
Geniet ervan!
(Fay's zoon heeft dan een heel gevaarlijke operatie ondergaan.... echt een wonder dat de chirurgen die tumor konden verwijderen!!)

conny ten berge zei

Dat is wel een eer, dat je quiltje daar mag hangen!