donderdag 19 november 2009

Long time no see....

Nu ja zeg, ben ik weer al...... erg niet drie keer per dag.....Het moet niet erger worden ....en dat na weer een poosje niks.Maar het is ook zoiets leuks om even mee te delen....ik ben der helemaal blij mee....waarmee, nou dit!

Want afgelopen weekeind zat ik weer te kijken naar die nieuwe serie van de french General op het internet en lees bij verschillende dames dat ook zij gezicht zijn voor deze prachtige stoffen die zo superzacht zijn...


En na weer op zoek te zijn na de lapjes zie ik dat al vele websites niets meer hebben....alles weg..., en dan vind ik deze site http://www.quilttaffy.blogspot.com/. En daar hebben ze hem nog wel. Eerst zat ik te denken aan 3 honeyrollen, maar voor een klein beetje meer heb ik 20 lappen van een halve yard...of terwijl 45cm....en ja de keuze is gemaakt. Mijn kerstkado is binnen. Wat worden er al mooie dingen mee gemaakt. Kijk maar even mee... bij haar http://quiltingjeannet.blogspot.com/ zie ik dit schattige hart


en bij Bep van http://atelierbep.blogspot.com/ ligt er een mooie log cabin top

Heb ik iets teveel gezegd? Zelfs onze Sam is er al enthousiast over.....

Nu wel opletten dat hij geen stukje meeneemt om er eens heerlijk zijn tandjes op los te laten...Alleen een ding, ik zou toch zweren dat het grijs met rood zou zijn, maar het blijkt een beige achtige kleur te zijn. Ik ben der helemaal verliefd op en bedenk ineens dat dit wel de kleuren van mijn Wish-quiltje zijn. Hmmm, eens kijken......en wat vindt jij?

13 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Haaa, daar komt een lading opkikkers sé!
Ja, het zijn de Wishquilt kleuren... ze waren dus helemaal voor jou bestemd!

quilting Jeannet zei

Ohh, je Wish quiltje past er inderdaad wel perfect bij, en wat wonderlijk dat wij hier allemaal stoffen uit Amerika bestellen en dat jij die er notabene woont ze nauwelijks meer kan krijgen! het is ook wel een hype hoor, zonder de rouennerie hoor je er niet meer bij! ben ik blij dat ik hem heb hahaha,nog even dromen wat ik er van ga maken, ik denk de Dalarna van Mariet Soethout. Lief van je dat je mijn hart er op hebt gezet, ik vind het zelf ook erg leuk geworden, soms zit het zomaar met alle helemaal mee.

groetjes, fijne dag !Jeannet

Annelies zei

Volgens mij valt de hele quiltwereld voor de french general. Mooie stoffen hoor !!

katrien zei

Hele mooie lapjes zijn het,ben benieuwd wat je er gaat van maken .

Else zei

Morge Miranda, Oh wat een mooi pakketje, de kerstman is erg vroeg! Geniet er maar lekker van. Groetjes uit een zonnig Huizen, Else

My name is Riet zei

Wat een heerlijke lapjes, daar zou je toch zomaar van opknappen. En een mens kan zich toch wel eens vervelend voelen zonder gelijk aan de prozac te gaan. Fijne dag

Simone zei

Welkom bij de club! Ik ben nog steeds aan het verzinnen wat ik ervan zal gaan maken...

ria vogelzang zei

Ik ben ook helemaal weg van deze collectie. Ze komen hier in de buurt deze week binnen bij de quiltwinkel in Staphorst........
En ze passen inderdaad precies bij de kleuren van je Wish-quilt! Heerlijk,he?

Bibi zei

Nou daar ben ik weer hoor:-).
Wat een prachtige stoffen heb je daar. Ik heb trouwens eindelijk een foto van de quilt die we voor mijn moeder gekocht hebben, zal hem, als het me lukt om uit bed te komen, even sturen:-)(Ik heb ineens de griep)

Anoniem zei

Dat zijn idd prachtige stofjes,ben benieuwd wat jij ermee gaat maken,dat hart is super zeg,ik wens je een fijn weekend,groetjes Joke.

Hennie zei

Prachtige stofjes, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Groetjes Hennie.

yvonne zei

Geweldig mooi,kijk mijn ogen uit bij die kleuren . g r yvonne

Cindy at her Country Home zei

Hallo lief dotteke in het mooie Virgina, wat heb je me verrast!!! Gillen deed ik hier, dankjewel ben superblij met de Award die je hebt uitgereikt en jij natuurlijk ook van Harte Gefeliciteerd. En meid wat ga je snel met je blogposten. Had weer even wat bij te lezen. Lees dat het ook niet zo met je ging, gelukkig is er internet en kan je met ons in blogwereld blijven lezen hoe het in Nederland vergaat. Zet 'm op Miranda, als je heimwee hebt zijn wij je zakdoekjes ok? Maar je bent weer lekker bezig geweest las ik... heb je me weer lekker gemaakt met die French General stofjes, GATSIEDARRIE wat GAAAAFFFF! Ik hoop dat Bep ze ook verkoopt, aankomende zondag ga ik naar haar toe, dus... Allemachtig als ik hier thuis Bep zeg dan komt alles eruit rollen samen met nog allemaal leuke dingen wat ik nog moet maken, HELP! hahah...
Lieverd geniet daar maar lekker, wie weet kom ik je nog ooooooiiiittt eens opzoeken. Dikke zoen van Cin x