vrijdag 19 oktober 2007

Washington


Hier dan eindelijk een paar foto's van Washington.
de eerste foto is het witte huis. We hadden enorm geluk want we zagen een auto weggaan en wij gingen in zijn plaats en wat bleek, het was recht voor het witte huis!
Dus mama en ik ( Joey ) gingen uit de auto want Nikkie had niet zo'n zin om te gaan kijken, dus onderweg naar het witte huis zagen we 2 eekhoorntjes een liep bijna over mijn tenen heen! dus ik heb daar natuurlijk weer iets van 20 foto's aan verspild (hieronder zie je een van de vele foto's)

En vervolgens was ik nog even met papa gaan kijken. En toen we weg gingen zagen we de Lincoln Memorial en hieronder aan de linker kant zie je vanaf de Lincoln Memorial de Obilisk en het water dat je evoor ziet en daaronder aan de rechter kant zie je de het Lincoln Memorial zelf.

En hieronder is het beeld aan de binnenkant
En dit was Washington tot zo ver...

1 opmerking:

Anya zei

He Joey

Wat gezellig dat je een verslagje schrijft van jullie belevenissen in Washington. Zijn erg mooie foto's, heb je er nog meer?
En hebben jullie de afgelopen week nog meer plotselinge vrije dagen gehad, behalve die ene op woensdag?
Enfin, morgen zal ik eens kijken of jullie op de msn zijn dan kunnen we msn-bellen....

Liefs Anya