vrijdag 26 oktober 2007

Ikea, Kerst en andere zaken....



Tijdens Anya's bezoek hebben we online bij Ikea twee boekenkasten gekocht. Inmiddels zijn we drie weken verder, de afgesproken dagen voorbij, maar geen kasten.Na lang bellen eindelijk ook bij Ikea een voicemail kunnen inspreken. En nu maar hopen dat we daar binnenkort toch ook eindelijk iets van vernemen. Zou wel fijn zijn, kan ik ook mijn boekenkasten gaan inruimen. Deze foto's zijn in woonkamer en de eetkamer en met achter Nikkie een stukje van de voordeur met de hal....die zo hoog is dat er wel een Kerstboom van minstens 2 meter in kan!



Het regent hier vandaag weer heel de dag. Gisteren tijdens de Thunderstorms, knalde het erop los, het klonk enorm hard en dichtbij, waarschijnlijk omdat de huizen zo dun zijn denk ik.
Nikkie was bang, wat ze in Nederland nooit had, maar ze is gelukig toch rustig gaan slapen. De flitsen hebben de hele avond lang aangehouden, vanaf 6 uur 's avonds.

Ook was ik gisteren nog in een winkel met allemaal kerstbomen en halloweenstuff en hierdoor raak ik toch wel wat in de sfeer, vooral met die bakken regen die uit de hemel komen vallen.
Tuurlijk me laten verleiden om wat dingen voor in de boom mee te nemen.Het is ook zoooooo geweldig wat dat betreft....zoals een schaats zoals ons pa had in het klein, metalen rendiertjes, verschillende vogeltjes van hier, pinguins, het uurwerk van Santa kortom weer te veel. Maar ja als ik zo een grote boom zetten moet, zal ik ook meer er in moeten hangen nietwaar!

1 opmerking:

Ad en Liza zei

hoi fam.Sol jullie foto,s ontvangen het is net of we vakantiefoto,s bekijken .wat is ,t mooi bij jullie gaat alles naar wens bij jullie hier gewoon zijn gangetje we hebben al ,n andere kapster ,maar we missen je wel het is fijn dat jullie al zo ingeburgerd zijn gr opa oma Meesters