woensdag 10 oktober 2007

Finaly:.... Joey's piece

Ik ben nu inmiddels 2 maanden in Amerika en ik voel me al helmaal ingeburgerd, op school gaat het geweldig, voor de eerste Quiz (schriftelijke overhoring) had ik enorm hard geleerd. Ik had rond de 3 uur geleerd, en geloof me het was enorm moeilijk.
Ik moest Engelse woorden leren met een Engelse uitleg. Dan eindelijk de dag van de Quiz, en ik krijg een Quiz REVIEW ( dat is dus alle woorden die je over tien minuten krijgt, hier mag je dus alles bij gebruiken, vocabulairy enz.). En dan als je die af hebt gaan we nog eens even nakijken! en dan als je dat hebt gedaan ga je nog eens 5 min. leren !
Dan krijg je eindelijk de Quiz en haal je dus een 100, A ( een 10 in Nederland ), ik heb dus nu voor elk vak minimaal een 90 gemiddeld ( behalve voor Engels ).


Het leukste vak dat ik heb op school is Zero Period, dat houdt in dat je om 7:20 AM naar school en dan ga ik dus gewicht heffen, rennen en eens per 2 weken een spel tegen een andere Zero Period klas. En hier zie je dan het resultaat >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mijn minst leuke vak is Engels, ik moet enorm veel lezen (IN HET ENGELS ) en dan moet ik de vragen beantwoorden (IN HET ENGELS ) dat is dus best wel vervelend. Want ik ben al niet zo enorm goed in lezen en dan ook nog eens in het ENGELS, dat is dus dubbel zo moeilijk.


.....En dan natuurlijk de meiden dat is een groot voordeel aan de verhuizing, het was een stuk makkelijker omdat ik van Europa kwam.

Elke keer als ik door de gangen loop roepen alle meiden "Hi Joey" en dan als ik iets terug zeg valt het nog mee dat ze niet achterover vallen, zoals in de film. En.........voor nog meer nieuws over Joey nog ff wachten !

The girls....

1 opmerking:

Henry zei

Hoi stoere binck,
We lezen dat het je erg goed vergaat daar in de states. Oma en opa zijn daar erg mee ingenomen.Want we maakten ons toch wel een beetje zorgen toen jullie voorgoed vertrokken. Het valt niet mee om over te schakelen naar een compleet ander land en cultuur.
We kunnen er nu vrede mee hebben.Sporten doe je nog altijd even fanatiek als in Roosendaal?Wanneer begint het ijshocky tijdperk. Ik neem aan dat de trainingen en lezzen wel zullen beginnen nu het herfst is. Je eerste winter is in aantocht.
Ga zo voort en alles zal goeg komen.
Veel liefs en groetjes, Opa en Oma.