woensdag 3 februari 2010

Al you need is love......


Niets is belangrijker dan dat! We kunnen immers niet leven zonder af en toe eens een aai over de bol, een arm om je heen, oppeppertjes in de vorm van een telefoontje, een mailtje, een reactie op het blog of gewoon wat medeleven. Daarvoor zijn we jullie allemaal erg dankbaar! Want in dit soort tijden, is het net zo noodzakelijk als lucht...... vandaar dat mijn hartjeskrans bij ons al hangt en ons al de liefde toestraalt...
We kijken weer wat zonniger naar de toekomst,
al werkt het weer momenteel niet echt mee, want er is slecht weer op komst!
Vanaf morgen wordt er een sneeuwbui van een aantal dagen verwacht .......en de voorspellingen wijzen erop dat er 75 cm sneeuw zal komen vallen..... HELP...... We zijn in iedergeval weer uitgenodigd bij onze Amerikaanse vrienden. Zodat we samen de tijd kunnen doden. De foto's hieronder zijn trouwens net gemaakt.

En zoals je op de onderste foto kan zien doet het zonnetje toch echt wel zijn stinkende best. Afgelopen nacht is er weer een cm of twee sneeuw bijgevallen.

Een voordeel zit er aan dit soort weer. En dat is lekker prutsen met lapjes. Vandaar dat ik nu ook eindelijk weer bezig ben met het afmaken met Fay's lapje, met dit als het tot nu toe het resultaat. Geen idee tot wat het zal leiden.....

Het volgende berichtje zal een up-dat worden van de Dear Jane blokjes, maar mochen jullie geen berichtje krijgen zal er waasrchijnlijk een leiding geknapt zijn vanwege de vele sneeuw of zo. Maar proberen zal ik het!

16 opmerkingen:

Sandra zei

Zo is het! Een mens heeft nood aan warmte. Letterlijk en figuurlijk.

En wat een sneeuw bij jullie seg. Mijn oudste was al boos dat het hier zaterdag weer een klein beetje sneeuwde.

Lieve groet uit België, Sandra.

quilting Jeannet zei

Hoi Miranda,
Ik loop een beetje achter op je blog, lees nu net van de soesah waar jullie in zitten, dat is me ook wat ineens! Ik denk dat er hier in het westen toch wel werk is als assistent bedrijfsleider in een kas ofzo ? daar zie ik wel vaak advertenties voor staan in de buurt. ( westen vh land, zuid holland)Laat maar prive horen als het je wat lijkt.

sterkte en groetjes, Jeannet

Chris zei

Wat een sneeuw joh en dan komt er nog meer. Dus je moet alles in huis hebben. Wat een leukerd, Fay's lapje.

My name is Riet zei

Sterkte weer Miranda de eerstkomende dagen. wat een winter hebben we toch hè.

Anoniem zei

Hoi oh ik schaam me,ben al een poosje niet bij je op bezoek geweest,je hartjes zijn geweldig,maar ik ben dan ook dol op hartjes,ohhhh arme jullie,wat een sneeuw,hier is het gelukkig weer helemaal weg en hoop dat het zo blijft,ik wil voorjaar,vind dat ik al weer lang genoeg achter de geraniums heb gezeten,we willen graag doorgaan met de tuinen,zodat we eindelijk ook eens kunnen gaan genieten,leuk de lapjes,ik vind zo knap dat je dat kunt en er geduld voor hebt,fijne avond en een lieve groet,Joke.

Annelies zei

Veel sterkte met het weer.
Je hebt een hele leuke sitchery gemaakt.

katrien zei

Oh wat een leuk blok,die stitcherie,heel mooi.
Oei verwachten ze zoveel sneeuw ?Hopelijk wordt het toch niet te erg.
groetjes.

ria vogelzang zei

Die stitcherie is echt schattig.
Het lijkt me wel een beetje meer sneeuw, dan dat waar wij af en toe over lopen te klagen.......
Heel veel sterkte!! Hopelijk lees ik je blog de 5e!!

Petty zei

Wat wordt de quilt voor Fay leuk. Dat zal ze geweldig vinden. Wil je haar de groeten doen van mij en een knuffel van Nouk aan de kleine Rosie.

Petra zei

Jeeeeeeeeeemig 75 cm.....
Dat is wel heul veul!
Dikke knuf en veel hartjes uit NC

Yvonne aka sommeke zei

Sterkte met al dat sneeuwgeweld!
Wat een lieve stitchery, met veel details in het blok. Zie ik Yoyootjes rechts op de foto?
Kuuuuuuuus vanuit het Wilrijkse

conny ten berge zei

Fijn dat jullie al weer wat zonniger naar de toekomst kunnen kijken.
Fay's lapje wordt leuk!

Debby zei

Hoi,
lees nu net de problemen waar jullie mee zitten! Wat een omschakeling weer, ben je net gewend moet je weer weg. Ik hoop dat alles goed af loopt voor jullie en dat je weer kunt wennen in dit dichtbevolkte landje. Veel sterkte met alles ( ook met de sneeuw )
Groetjes Debby

Else zei

Hey Miranda, Leuk je krans helemaal mijn ding! Ja het weer, helaas kan ik er niets aan doen. Je sticherie is erg mooi. Dikke knuffel, Else

Mascha zei

Mooi blok! En heel veel sterkte met de sneeuw.
Groetjes Mascha

Berna zei

Heel veel sterkte dan met zo'n pak sneeuw!