donderdag 4 februari 2010

De 5e van de maand: Dear Jane

Afgelopen maand heb ik eindelijk toch weer lekker gewerkt aan mijn Dear Jane quilt-in-wording, samen met mijn DJ blogvriendinnen, daar had ik al over verteld, maar het showen mag pas vandaag.Maar liefst vijf stuks heb ik er gemaakt.......

Hier boven met een lapje van het schoonzusje Monique....

nee het valt best wel mee,

ik heb immers meer om handen gehad.


Dit is een van Shirley(Zipje en Zopje) der restanten ....

Lijkt toch al weer wat niet? Op naar de andere DJ maaksters.

18 opmerkingen:

Annelies zei

Je hebt heel wat blokken gemaakt Miranda.
Heel erg goed !

katrien zei

Hele mooie blokjes heb je er weer bij.Zal wel mooi worden in zijn geheel,zag nog nooit een DJ in zwart-wit,maar ik vind het heel mooi.

betty zei

Hoi Joyce, wat een mooie blokjes en zefs 5, ondanks alle besognes toch lekker door gewerkt! Heel goed van je. Ik zag jouw blokjes op je prikbord, het wordt volgens mij een plaatje!!

Anoniem zei

hoi Miranda jouw zwart witte blokken zijn echt super geworden.lijkt me een mooi gezicht straks als die af is de quilt. christine overijssel

supergoof zei

Hey kanjer in Virginia!
Ben helemaal weg van die ene met dat ruitje,... Kan me nog herinneren hoe ik heb ziten te pielen op die dingetjes in de hoekjes,...
Supergaaf!

gerda zei

Waauw Miranda ik vind het zo gaaf dat je de dj in zwart wit maakt..echt H*A*R*T*S*T*I*K*K*E* mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nicole zei

Prachtig zeg! Ik vind quilts echt schitterend.

Yvonne aka sommeke zei

Samen werken aan de DJ helpt hé!
Mooie blokken weer Miranda en goe weekend!

conny's quilts en creaties zei

Hé Miranda, geweldig dat je ondanks alle zorgen aan Jane bent toegekomen. Misschien maar goed ook, ik vind dat een handwerkje altijd lekker ontspant! Ik vind het erg mooi worden in zwart wit!
Heb je nog zwarte stofjes nodig, mail me dan even , ik denk dat ik nog een beetje voor je heb!
(connysquilts@live.nl)

Johanna Zweden zei

Schitterend Miranda ondanks alles ben je toch lekker bezig.
Gr Joke en geniet van de sneeuw grinnik (grapje

ria vogelzang zei

Wat een lieve blokjes! Ik vind de kleuren toch echt zo bijzonder! Super!!
Ik vind het ook heerlijk om zo met z'n allen te werken. Je hebt ook echt het gevoel dat je er echt naar toe werkt!
Nog veel plezier en een goed weekend!
Hoop dat alles goed is met jullie?!

Guusje, zei

Wat heb je er veel gemaakt en ze zijn allemaal even mooi. Leuk dat je hem in zwart wit maakt.

WilmaKuin zei

Wat een prachtige blokken!! Wat fijn om zo samen met dear jane bezig te zijn!! Het geeft mij het gevoel dat ik hem eht af wil gaan maken....

Joyce zei

Goh zeg wat maak jij een bijzondere DJ. Echt helemaal geweldig in het zwart/wit!!

Brechtje zei

Miranda, wat een leuke blokjes zijn het toch! Je maakt er echt iets moois van hoor! Fijn weekend.

Nelleke zei

hallo Miranda ook ik had nog nooit een DJ in het zwart gezien hij word heel apart bijzonder mooi.groetjes Nelleke

Shirley zei

o wow, dat lijkt zeker al ergens op, jemig wat een friemelblokjes, ik zou er niet goed van worden om het met de hand te moeten doen. Heel mooi met dat stofje van Tims quilt. Hoe groot/klein zijn de lapjes die je minimaal per blokje nodig hebt, ongeveer, 20x 20 of groter?

Anoniem zei

Miranda, prachtig je kleurcombinatie, weer heel anders. Dat vind ik nou zo leuk allemaal dezelfde quilt maar toch weer heel verschillend. Geweldig dat we elkaar zo kunnen stimuleren dat we vol enthousiasma DJ af gaan maken. Veel sterkte met de weersomstandigheden daar!
Anne Cevat