donderdag 23 april 2009

De zomer lijkt in aantocht te zijn

Vandaag donderdag heeft manlief lekker een dagje vrij en het weer is nu al lekker. Tegen het weekeinde zal de thermometer de 30 graden gaan bereiken hier en dus klussen we wat rondom en in huis. Vandaag wordt de trap en buitenterras gereinigd, zodat we dit weekeinde hopelijk de boel kunnen beitsen.













Vandaag gaan we samen met Lexi en Cathy wandelen aan Blackwater Creek, waar een trimpad anex wandelpad ligt langs een watertje.










Eerst een ritje van 20 minuten om het te bereiken, maar inmiddels vindt het meneertje dat niet meer erg. Zo rijdt hij ook al mee om de heren weg te brengen. Na een dik uur wandelen Langs de rivier met al zijn mooie watervalletjes en natuurschoon zijn de doggies helemaal op. De temperatuur is flink gestegen en was zeker al 20 graden C. En ook hier zijn in het voorjaar paddestoelen te zien. Zijn dit niet prachtige voorbeelden. Ik geloof dat ik deze nooit in Nederland gezien heb. Maar ook zitten er verschillende nesten in de bomen, wie weet zit er weer een visarend, want vorig jaar had die ook in deze omgeving genesteld.
















































Thuisgekomen snel eten en drinken om vervolgens bijna de hele middag voor pampes te liggen. Heerlijk, want dan krijg ik eindelijk de kans om de strijk bij te werken en drinken we heerlijk koffie op het terras.
Met de laatste bastonje koeken overgens. Nog een goede week en dan hopen we weer op een nieuwe lading met Nederlandse
lekkernij.














5 opmerkingen:

Anoniem zei

Staan die bloemetjes daar allemaal gewoon in het wild ?? Prachtig hoor!!

En die paddestoelen, die heb je volgens mij in Nederland niet.

Zalig zo'n lekker weertje.

Hier is het de laatste dagen weer veel minder niks buiten zitten, jammer !!

Het zou weer mooi worden in het weekend, maar we zien wel!!

groetjes en een fijn weekende.

Petra zei

Lekker hoor, zo aan de wandel! Wat een aparte paddenstoelen zeg...

Anoniem zei

Hoi Miranda, bedankt meid!!

Ik had al dubbelzijdig plakspul gekocht om aplicaties te maken.Maar daar heb ik nog nooit mee gewerkt. Ook heb ik al wat van die Babuschskas uitgeknipt, iets groter als de afbeelding is!
Ik dacht, als er een zig-zagrandje langs komt, gaat er zoveel van de afbeelding verloren, vandaar dat ik er een randje meer om heb gelaten. Ik ga wel eens puzzelen hoe ik 't moet doen. In ieder geval bedankt voor de tip !!

Groetjes uit Limburg !!

Janine zei

hai Miranda, wat wonen jullie toch prachtig, alle foto's, ook die zonder de doggies, :)zijn gewoon prachtig, wish I was there, ;))
En jullie Sam is alweer flink gegroeid, Prachtig om te zien. Loki zal wel niet zo groot woreden als jullieSam, haha, geniet maar van al het moois om jullie heen, fijn weekend van Jeany

Petra zei

Mooi, he, die wilde bloemen? Die viooltjes groeien nu ook (ongeplant) in onze tuin, maar ik laat ze lekker staan. Hebben jullie ook bluebells? De natuur is nu werkelijk om eindeloos van te genieten.