woensdag 24 juni 2009

Go see the dokterrrrrrrrrr

En wederom ben ik naar de dokter gegaan, maar nu naar een waar ik dezelfde dag nog geholpen kan worden. Het blijkt dat mijn luchtwegen weer helemaal vol zitten en ter plaatste krijg ik een steriode prik in mijn bil en mag aan zo een beademingsapparaat gaan zitten waar medicijnen in zitten. Dat krijg je ervan als je niet alvast reserve medicijnen in huis hebt. Afgelopen nacht kreeg ik het ineens erg benauwd, zo van ik kon niet gaan liggen. Telkens hoestte ik, maar echt loskomen deed het niet en op een gegeven moment heb je het dan helemaal gehad. Dan maar beneden op het loverseatje met een dekbedhoes en wat extra kussens. Gelukkig hebben we er een zelfde voetenbank bij en kan ik het tot een bed omtoveren. En met wat extra kussens en geen schuldig gevoel dat ik iedereen wakker hield ben ik in slaap gevallen tot de volgende ochtend. Ik moet zeggen dat ik geen rugpijn had en voor mijn gevoel goed geslapen had. Maar wel benauwd adem halen. Dus dan maar naar een centum waar je direct kan binnen stappen zonder afspraak. Als ik mijn eigen arts wilde spreken zou ik 3 dagen moeten wachten......en dat ging even niet meer.
Ik kreeg gelijk voor een maand gratis een van de medicijnen mee en mocht nog voor een kleine $100.- de rest van het spul meenemen. En ze raadde me aan eens goed te genezen, want ik was toch wel erg ziek! En dat terwijl ik behalve het moe zijn en het blaffen me toch niet echt heel ziek voel. Nou hoop ik toch dat het aanslaat en geen vervelende bijverschijnselen opleveren. En dat ik me snel weer wat fitter voel want behalve de was bij te houden en een stofzuiger weer wat rond te zwaaien komt er verder niets uit de handjes. zo maar weer eens een filmpje gaan bekijken.
O ja ter informatie, ik vertrok om 11 uur en kwam pas tegen half twee thuis en dat alleen om een doktersbezoekje en de medicijnen op te halen. En het ritje duurde 2x 15 minuten.

9 opmerkingen:

Bibi zei

He wat vervelend dat je zo'n last heb van je luchtwegen. Ik vroeg me laatst trouwens af of je nog last hebt gehad van die tekenbeet, maar waarschijnlijk is dat goed genezen?

Giovanna zei

He meisie, wel goed op jezelf passen hoor. Uitzieken dus!!!!!

Heb nu nog onze vrienden van Tn tot dinsdag de 30e en de plannen voor volgend jaar zijn gemaakt.
Bel je binnenkort weer op.

greet's foto's zei

TJEE MIranda wat lees ik nu,je had het wel goed te pakken zeg.
ja je moet maar eens goed uitzieken,want je heb jezelf ermee.Wel een gedoe hoor,alles zover weg.zo rust maar eens goed uiten laat de boel de boel.
OMA NIJN

Else zei

He meis wat vervelend, zal je goed voor jezelf zorgen! En de boel de boel laten, eerst jij weer ok dan komt de rest van zelf ook wel weer op zijn pootjes terecht! Heel veel beterschap, knuffel Else

Francien zei

Zooo....beterschap hoor....en het lijkt me verschrikkelijk als je het benauwd hebt...en dat hoesten...je zult er wel doodmoe van worden...als de medicijnen gaan werken zal het zeker beter gaan...rustig aan doen als het kan....makkelijk gezegd vanuit mijn luiestoel hier....en hou je taai!!
groetjes Francien.

Annelies zei

Wat vervelend voor je. Pas goed op jezelf hoor !

Yvonne aka sommeke zei

'k Duim dat de medicatie snel en goed aanslaat!
Doe maar wat rustig!

Barnyard Country Gifts zei

He wat vervelend, en dat in de vakantie. Goed uitzieken hoor. Ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan.
Dikke knuffel en beterschap.
Annemieke

Petra zei

Die dokter heeft gelijk, echt goed uitzieken, nu! Je wilt geen chronische luchtwegen infectie krijgen. Beterschap!